انتشار اطلاعاتی از نسخه جهانی iQOO Z7 5G

انتشار اطلاعاتی از نسخه جهانی iQOO Z7 5G

اوایل امروز، iQOO iQOO Z7i را در چین عرضه کرد. برند فرعی Vivo همچنین تاریخ عرضه سری Z7 را در کشور خود اعلام کرد. علاوه بر این، iQOO قرار است گوشی هوشمند Z7 را در 21 مارس در هند رونمایی کند. این برند قبلاً برخی از مشخصات کلیدی عرضه آینده را فاش کرده است. اکنون، قبل از عرضه، نسخه جهانی/هندی iQOO Z7 در پلتفرم بنچمارک Geekbench ظاهر شده است.

نسخه جهانی iQOO Z7 در Geekbench با شماره مدل I2207 فهرست شده است. پردازنده ARM MT6877V/TZA شامل شش هسته با فرکانس 2 گیگاهرتز و دو هسته با فرکانس 2.5 گیگاهرتز است. چیپست مربوط به MediaTek Dimensity 920 است که قبلاً توسط شعبه هند تأیید شده است. این اسمارت فون با 8 گیگابایت رم در لیست قرار گرفته است و در زمان عرضه می توانیم انتظار گزینه های بیشتری را داشته باشیم. پیشنهاد آینده با سیستم عامل اندروید 13 خارج از جعبه عرضه خواهد شد.

در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench، iQOO Z7 به ترتیب امتیاز 912 و 2377 را کسب کرده است. در هند، iQOO Z7 دارای یک دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS تایید شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED با بریدگی قطره ای و حداکثر روشنایی 1300 نیت است. قیمت پیشنهادی آتی کمتر از 20000 روپیه است.

سری iQOO Z7 نیز قرار است در ۲۱ مارس در چین عرضه شود. این خط تولید شامل انواع Z7، Z7x و Z7 Pro+ است. Z7 یک دستگاه بسیار متفاوت در کشور خود در مقایسه با همتای جهانی خود خواهد بود. پشتیبانی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تایید شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی iQOO Z7 5G راهی بازار شد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از نسخه جهانی iQOO Z7 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *