کشف عامل سرطان زای بسیار عجیب

سرطان

یکی از اعضای هئیت علمی دانشگاه شهید بهشتی , پس از تحقیقاتی که درباره بیماری سرطان انجام داد , یک علت بسیار جالب را برای آن بیان کرد. محمدا سماعیل اکبری که سر پرست این تحقیقات بود در پیرامون این مطالعات گفت : معنویت ابعاد زیادی از یک انسان را تحت تاثیر قرار می دهد , برخی از این ابعاد مربوط به بدن است و بعضی دیگر بعد هایی است که روان و روح انسان را درگیر می کند. وی در توضیح درباره ارتباط معنویت و سرطان گفت اعتقادات و معنویت تاثیر بسیار مهمی در بهبودی بیماری های سرطانی دارد.

این تحقیقات نشان داد افکار بد و اعمالی که با نیت های نادرست انجام می شوند منجر به اتخاذ روش های زندگی ناشایستی می گردند در نتیجه باعث ورود رادیکال های آزاد به سلول ها شده و در نهایت سلول های سرطانی تولید می شوند. مثلا وقتی به نیتی به جز رضای الهی نماز خوانده می شود , بیان ژن در کروموزوم ها دچار تغییر می گردند , بعضی از این تغییرات طولانی مدت و ماندگار بوده و به نسل های بعدی نیز منتقل می شود اما تعدادی از آن ها پس مدتی از بدن دفع می شوند. اما اگر عبادات و اعمال فرد با خلوص نیت انجام شود , سلول های سرطانی به دلیل تغییر بیان ژن , بهبود می یابند.

این مطالعات در ایران در زمینه سرطان سینه انجام شده است. محققان بیماران را بر اساس تغییرات هورمونی دسته بندی کردند , کورتیزول هورمونی است که باعث تسریع در رشد سلول های سرطانی می شود , پس از بررسی سطح این هورمون در گروه ها , مشخص شد در افرادی معنویت گرا هستند , سطح هورمون کورتیزول به طور قابل توجهی کم شده است.

در انتها اکبری بیان کرد اعمالی مانند نماز , دعا , خواندن قرآن , کمک به فقرا و انجام کار هایی با نیت خیر به سلامت جسمانی و درمان بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان کمک می کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کشف عامل سرطان زای بسیار عجیب

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *