شیائومی 13 اولترا به نمایشگر E6 سامسونگ مجهز می شود

شیائومی 13 اولترا به نمایشگر E6 سامسونگ مجهز می شود

شیائومی قرار است طی روزهای آینده گوشی مورد انتظار شیائومی 13 اولترا را در رویداد “Carry the Light Together” این شرکت در چین معرفی کند. پیش از عرضه، شیائومی تیزری را در مورد نمایشگر 13 اولترا منتشر کرده است. این تیزر نشان می‌دهد که گوشی هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش 2K (1440 در 3200 پیکسل) تولید داخلی به نام C7 خواهد بود که به طور مشترک توسط شیائومی و Huaxing با شرکت TCL CSOT به عنوان سازنده توسعه داده شده است.

در مقایسه با صفحه نمایش E6 سامسونگ، صفحه نمایش C7 دارای راندمان نوری بالاتر، زاویه دید بهتر و مصرف انرژی کمتری است که آن را به یکی از پیشرفته‌ترین صفحه نمایش های سطح بالا در بازار چین تبدیل می کند. این نمایشگر همچنین می‌تواند به حداکثر روشنایی 2600 نیت برای محتوای HDR برسد. شیائومی ادعا می‌کند که این صفحه‌نمایش در نمایشگرهای رده بالای داخلی پیشرو خواهد بود و آن را به یکی از نقاط کلیدی فروش گوشی هوشمند جدید تبدیل می‌کند.

علاوه بر نمایشگر پیشرفته، انتظار می‌رود شیائومی 13 اولترا دارای ویژگی‌های پیشرفته باشد، از جمله تراشه P2/G1 که خود توسعه یافته، فناوری خنک‌کننده مایع حلقه‌ای و غیره. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی، باتری 4900 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی است. همچنین رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را دربرمی گیرد.

از نظر دوربین، Xiaomi 13 Ultra قرار است دارای سیستم دوربین چهارگانه لایکا باشد که هر چهار سنسور دارای حسگر 50 مگاپیکسلی هستند، یعنی IMX989+IMX858+IMX858+IMX858. دوربین اصلی از «دیافراگم متغیر یک اینچی لایکا» استفاده می‌کند و دو سایز دیافراگم f/1.9 و f/4.0 را ارائه کرده و عکس‌هایی با کیفیت بالا را در شرایط نوری مختلف تضمین می‌کند.

در اخباری مرتبط شیائومی در نظر دارد 18 آوریل دو تبلت شیائومی پد 6 و پد 6 پرو را معرفی کند. دو دستگاهی که سخت افزار قدرتمندی دارند و از مشخصات کلیدی قابل توجهی بهره خواهند برد. مدل نخست از چیپست اسنپدراگون 870 قدرت گرفته و مدل پرو دارای چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است. چیپ مدل پرو 28 درصد قدرت عمل بیشتری نسبت به مدل 870 دارد.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت HyperOS برای پد 5 شیائومی

علاوه بر این، سری Pad 6 دارای ظرفیت باتری 8600 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که در دو سلول تقسیم می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی 13 اولترا به نمایشگر E6 سامسونگ مجهز می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *