تفاوت های پرچمدار بعدی اپل با آیفون 10

اپل

در هفته گذشته اپل گزارش مالی خود در سه ماه اول سال را انتشار داد که در طی اکتبر تا دسامبر ۲۰۱۷ درآمدی حدود ۸۸.۳ میلیارد دلار و فروش ۷۷.۳ میلیون دستگاه آیفون فروخته شده بود. بر اساس این گزارش، این شرکت بهترین فروش سه ماه اول خود و تاریخ را تجربه کرده است. تیم کوک این امر را به دلیل فروش خوب آیفون 10 دانسته و این گوشی هوشمند را دلیل موفقیت مالی در سه ماه اول معرفی کرده است اما با این وجود شایعاتی درباره سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ شنیده می شود و مربوط به فناوری و طراحی جالب این پرچم داران اپل است.

در مورد نسخه ۲۰۱۸ این گوشی هوشمند می توان به ابعاد بزرگتر و با پسوند پلاس اشاره کرد. این نسخه از آیفون ۲۰۱۸ قرار است در پاییز سال ۹۷ ارائه شوند و همچنین انتظار تغییر ظاهری چندانی از این گوشی نسبت به آیفون ۱۰ نداریم. گوشی با ابعاد بزرگتر به اسم پلاس با نمایشگر ۶.۲ اینچی از نوع OLED خواهد بود. طبق گزارشات نشریات فوربز که بر اساس نظریات افراد مطلع در بخش تکنولوژی های مربوط به گوشی های هوشمند، آیفون های بعدی که مدل های ۲۰۱۹ است، تغییرات چشمگیری را خواهند داشت، من جمله ویژگی آن ها علاوه بر تشخیص چهره، از حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر آن ها نیز استفاده شده است.

اپل

حسگرهای قبلی که در موبایل های X20 plus UD از کمپانی چینی ویوو خریده شده بود، احتمال دارد که آیفون های سال بعدی یعنی ۲۰۱۹ به طور همزمان از Face IDو Touch ID استفاده می شود. اینگونه به نظر می رسد که این موضوع به دلیل محدودیت های مرتبط با فناوری face id ایجاد شده است. استفاده از برنامه Face ID در اول بسیار هیجان انگیز و جالب بود، اما با انجام آزمایشات مختلف به این نتیجه رسیدیم که این برنامه آن چنان قوی نیست و از دوقولو های یکسان و حتی ماسک شکست خورده اند.

علاوه بر این موضوع ، گزارش شده بود که فناوری تشخیص چهره آیفون ۱۰ نسبت به حسگر اثر انگشت دیگر گوشی های اپل ، در بیشتر مواقع ، عملکرد کند تری دارد . بر اساس گفته نشریه فوربز لبه بالایی نمایشگر نسل ۲۰۱۹ آیفون که دارای حسگر های مربوط به فناوری تشخیص چهره Face ID را در آن قرار داده، ظریف تر و بهتر از نسخه های قبلی طراحی خواهند شد.

علاوه بر این موضوع که علاقه مندان به گوشی های اپل مایلند بدانند، هر چه زودتر فناوری های ذکر شده را در گوشی های هوشمند جدید این شرکت مشاهده می کنند، ولی به نظر می رسد اپل قصد ریسک آن ها را در سال ۲۰۱۸ نخواهد داشت و ارائه گوشی های هوشمند که از تکنولوژی های ذکر شده را در سال ۲۰۱۹ اجرایی خواهد کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تفاوت های پرچمدار بعدی اپل با آیفون 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *