انتشار تصویر قاب آیفون 15 پرو مکس اپل

انتشار تصویر قاب آیفون 15 پرو مکس اپل

شایعات پیرامون پرچمدار آینده اپل آیفون 15 پرو مکس همچنان به صورت آنلاین منتشر می شود و افشاها حاکی از آن است که این دستگاه می تواند دارای باریک ترین حاشیه هایی بوده که تاکنون در آیفون دیده شده است. طبق گفته Ice Universe، یک افشاگر معروف با سابقه اثبات شده پیش‌بینی‌های دقیق، انتظار می‌رود حاشیه‌های آیفون 15 پرو مکس نسبت به آیفون 14 پرو مکس کنونی و همچنین شیائومی 13 که در حال حاضر وجود دارد، نازک‌تر باشد. رکورد نازک ترین قاب با تنها 1.81 میلی متر.

Ice Universe تصویری از محافظ صفحه نمایش iPhone 15 Pro Max را به همراه تصویری از ظاهر دستگاه منتشر کرده است که هر دو نشان می دهد این گوشی دارای حاشیه های زیبا و نازکی خواهد بود. دستگاه جدید دارای حاشیه‌های خمیده برای ظاهری شبیه به اپل واچ است، ادعایی که قبلاً توسط افشاگر قابل اعتماد ShrimpApplePro مطرح شده بود.

در حالی که حاشیه‌های نازک ممکن است به تنهایی یک گوشی را به یک پرچمدار برتر تبدیل نکند، انتظار می‌رود آیفون 15 پرو مکس چندین پیشرفت دیگر را نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه دارای یک دوربین اصلی بزرگتر 48 مگاپیکسلی خواهد بود که می تواند حتی از بهترین گوشی های اندرویدی موجود در بازار پیشی بگیرد. علاوه بر این، Pro Max به احتمال زیاد دارای یک دوربین پریسکوپ است که قابلیت‌های دوربین پیشرفته‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتشار تصویر قاب آیفون 15 پرو مکس اپل

طبق شایعات، آیفون 15 پرو و پرو مکس دارای چیپست جدیدی هستند و برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که این دستگاه‌ها می‌توانند از تراشه A17 اپل استفاده کنند. همچنین انتظار داریم این گوشی‌ها از سوئیچ سنتی قطع صدا به یک دکمه عملکرد قابل برنامه‌ریزی سوئیچ کنند. از نظر طراحی، مدل‌های Pro می‌توانند دارای قاب تیتانیومی باشند و عرض و بلندی کمی کمتر از مدل‌های قبلی خود داشته باشند، اما 5 درصد ضخیم‌تر. با این حال، این کاهش ضخامت می‌تواند منجر به تنظیم دوربین کمتر برآمده شود.

متأسفانه، شایعات مبنی بر اینکه این گوشی ها دارای دکمه های صدا و پاور غیرمتحرک خواهند بود، به دلیل هزینه های بالاتر و پیچیدگی ساخت، از بین رفته است. انتظار می رود سری آیفون 15 در ماه سپتامبر معرفی شود. در اخباری مرتبط ریسی با پردازنده های خود همچنان به ایجاد طوفان در بازار رایانه ادامه می دهد. این شرکت عملکرد و کارایی را با هم ترکیب می کند و ترکیبی عالی فراهم می‌آورد و به موفقیت بزرگی دست می یابد. بسیاری از مردم انتظار داشتند که این موفقیت به زودی با پردازنده های M3 ادامه یابد. با این حال، اگر شایعات صحت داشته باشند، ممکن است اینطور نباشد. به نظر می رسد که مک ها و آیپدهای مورد انتظار اپل مجهز به چیپ M3 ممکن است تا سال 2024 وارد بازار نشوند.

بیشتر بخوانید  آیفون 6S با 2 گیگابایت رم در آزمون ها ظاهر شد ( بنچمارک )

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر قاب آیفون 15 پرو مکس اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *