زمان احتمالی رونمایی سامسونگ گلکسی اس7 فاش شد

زمان احتمالی رونمایی سامسونگ گلکسی اس7 فاش شد

تا به اینجا، خبر ها و شایعات زیادی در مورد گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی سامسونگ گلکسی اس 7 منتشر شده است. در شایعات جدید راجب زمان رونمایی این محصول گفته شده است که شایعات قبلی را رد میکند و بر این اساس، سامسونگ گلکسی اس 7 را در 21 فوریه برابر با 2 اسفند خواهیم دید.

سال پیش سامسونگ گوشی گلکسی اس 6 را در روز 1 مارس برابر با 10 اسفند معرفی نمود و حال مشخص شده است که نسل بعدی آن نیز در تاریخی نزدیک به آن معرفی خواهد داشت و طبق شایعات قبلی، امکان دارد در دو مدل استاندارد و اج و راهی بازار شود.

این زمان جدید که اعلام شده، دقیقا یک روز قبل از آغاز به کار نمایشگاه MWC  در سال 2016 است که در 12 اسفند در بارسلونا برگزار خواهد شد. در نسل قبلی، گلکسی اس6 هم دقیقا یک روز قبل از شروع این نمایشگاه معرفی شد و به همین دلیل میتوان به تاریخ جدید معرفی اس7 در 11 اسفند اعتماد نمود.

طبق گزارشاتی که پیش از این گفته شده ، سامسونگ تولید این گوشی جدید را آغاز کرده است .تا به اینجای کار دو محصول با کد های G930FXXU0AOK6 و G935FXXU0AOK6 یافت شده است که نشان بر عرضه دو مدل استاندارد و اج دارد.

سامسونگ هنوز اطلاعات رسمی درمورد این گوشی جدید خود منتشر نکرده است و نمیتوان به این شایعات استناد کرد. اما پیش از این گفته شده است که گلکسی اس 7 با دو پردازنده اگزینوس و اسنپدراگون تولید خواهد شد که بر اساس موقیت جغرافیای تعیین میشود. همچنین گفته شده است که در این گوشی صفحه نمایش به فشار حساس خواهد بود واحتمالا عملکردی مشابه فناوری فورس تاچ اپل ارائه میکند.

منبع: sammobile

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کدام دستگاه های سامسونگ اندروید 14 دریافت نمی کنند؟

نظرات در مورد : زمان احتمالی رونمایی سامسونگ گلکسی اس7 فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *