سیستم عامل WatchOS نسخه 4.1 نیز جیلبریک شد

WatchOS

همانطور که می دانید ساعت های هوشمند کمپانی اپل یعنی اپل واچ با سیستم عامل WatchOS عرضه می گردند که اکنون بر اساس خبرهای منتشر شده نسخه ی 4.1 این سیستم عامل مخصوص گجت پوشیدنی کوپرتینویی ها نیز جیلبریک شد و کاربران این نسخه می توانند به راحتی به تمامی قابلیت های سیستم عامل بدون محدودیت اپل دسترسی پیدا کنند.

Apple Watch ساعت هوشمندی با ویژگی های بسیار زیاد می باشد که علاوه بر بهره مندی از چیپ ست های اختصاصی به سیستم عامل اختصاصی WatchOS نیز تجهیز شده است. تا قبل از این سیستم عامل Watch OS شبیه به سیستم عامل iOS برای بعضی از کاربران محدودیت هایی را گذاشته بود ولی اکنون راهی برای جیلبریک کردن آن ارائه شده است که کاربران می توانند محدودیت های آن را دور بزنند.

Watch OS

جیلبریک کردن اپل واچ سری 3 در نسخه 4.1 WatchOS توسط شخصی به نام tihmstar در گیت هاب انتشار یافت. مسئله این جا است که هم اکنون جیلبریک ارائه شده برای این سیستم عامل نیاز به توسعه بیشتر توسط سایر توسعه دهندگان کمپانی اپل دارد و این بحث بدین معناست که یعنی به زودی شاهد عرضه عمومی این نسخه از جیلبریک سیستم عامل خواهیم بود.

اگر شما جزو کاربران نسخه قدیمی تری از ساعت هوشمند محبوب اپل واچ با نسخه های پیشین WatchOS هستید قابلیت دستکاری کدها و ساخت نسخه ای از جلبریک برای آن ها ممکن شده است. هم اکنون جیلبریک کردن قابلیت خواندن و نوشتن با دسترسی به روت را فراهم می نماید و به همراه آن می توانید فعالیت های دیگری شامل نصب وصله های امنیتی را انجام دهید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت اپل محبوب تر از رقیبان اندرویدی است

نظرات در مورد : سیستم عامل WatchOS نسخه 4.1 نیز جیلبریک شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *