اسپیکر پرتابل XBOOM جدید ال جی معرفی شد

اسپیکر پرتابل XBOOM جدید ال جی معرفی شد

ال‌جی به تازگی جدیدترین محصول خود را به مجموعه بلندگوهای XBOOM، اسپیکرهای تاور XL7، در ایالات متحده افزوده است. XL7 که به عنوان یک دستگاه جشن های خانگی همه کاره طراحی شده، یک صفحه نمایش LED Dot Matrix ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد بلندگوی خود را با ترکیبی از رنگ ها و حرکات نور حلقه پویا و همچنین متن سفارشی و جلوه های بصری موجود در آرشیو شخصی سازی کنند. انیمیشن ها، الگوها و کاراکترها، همه به راحتی از طریق برنامه LG XBOOM قابل دسترسی هستند.

اما XL7 فقط یک طراحی زیبا نیست. همچنین به لطف 250 وات، ووفر 8 اینچی با برد کامل و توییتر 2.5 اینچی، صدای قدرتمندی ارائه می دهد. علاوه بر این، بهینه‌ساز باس دینامیک ال‌جی به شنوندگان اجازه می‌دهد تا بیس عمیق غنی را در هر سطح صدا تجربه کنند.

XL7 همچنین برای حمل و نقل ساخته شده، با یک دسته تلسکوپی و چرخ های صاف، به راحتی می توانید مهمانی را در هر کجا که می روید با خود ببرید. با استاندارد IPX4 مقاوم در برابر آب، لازم نیست نگران نشت یا پاشش گاه به گاه باشید.

شاید بهترین ویژگی XL7 عمر باتری طولانی آن باشد. با عمر باتری تا 20 ساعت، می توانید مهمانی را در تمام طول شب ادامه دهید. اگر نیاز به شارژ مجدد دارید، XL7 به چندین گزینه اتصال از جمله بلوتوث و ورودی کمکی استاندارد مجهز شده است. XBOOM XL7 اکنون در LG.com و خرده‌فروشان منتخب در سراسر ایالات متحده با قیمت 599 دلار در دسترس بوده که در سری XBOOM سال 2023 پیشرو است.

در اخباری مرتبط نمایشگرهای HDR با طیف رنگی بالا تجربه کاربری لذت بخشی را ارائه می دهند. زیرا رنگ ها زنده بوده و جنب و جوش بیشتری دارند. شرکت ال جی یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده نمایشگر است که توانسته محصولات قابل توجهی را ارائه دهد.

در این بین باید به نمایشگر 49 اینچی گیمینگ 240 هرتزی جدید آن اشاره کرد که ویژه گیمرها طراحی شده و یک تجربه کاربری همه جانبه را ارائه می دهد. به نوعی نمایشگرهای HDR برای نمایش تصاویر با جزئیات، عمیق و واقع گرایی بیشتر تدارک دیده شده که برای گیمینگ، ویرایش ویدئو و تولید محتوا گزینه عالی هستند.

بیشتر بخوانید  توسعه محصولات MUSIC FLOW در کنار ساندبارهای بی‌سیم و سیستم‌های صوتی X-BOOM

در واقع مانیتورهای HDR می‌توانند رنگ‌های سفید روشن‌تر، سیاه‌های عمیق‌تر و رنگ‌های زنده‌تر تولید کرده که در نتیجه تجربه تماشای کاملی فراهم می آورند. ناگفته نماند که آنها نسبت کنتراست بالاتری داشته و می توانند طیف رنگ گسترده تری را نمایش دهند، به این معنی که می توانند رنگ های بیشتری را نسبت به مانیتورهای سنتی تولید کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اسپیکر پرتابل XBOOM جدید ال جی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *