دوربین فول فریم ولاگ سونی ZV-E1 معرفی شد

دوربین فول فریم ولاگ سونی ZV-E1 معرفی شد

شرکت سونی به تازگی از دوربین فول فریم ولاگی خود به نام ZV-E1 رونمایی کرد. این مدل جدید در صدر سری ZV این شرکت قرار می گیرد. آخرین پیشنهاد دارای یک فرم فاکتور کامپکت بوده و برای ولاگرها ایده آل است.

سونی ZV-E1 کوچکترین و سبک ترین دوربین vlog فول فریم جهان با لنز قابل تعویض است. این باعث می شود آن را برای تصویربرداری با دست و همچنین برای نصب گیمبال و پهپاد ایده آل کند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش LCD سه اینچی با طراحی زاویه باز کناری و پشتیبانی از کنترل های لمسی است. این دوربین دارای طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت برای عکاسی در شرایط چالش برانگیز است. همچنین یک اهرم زوم اختصاصی در بالای دسته وجود دارد.

سونی ZV-E1 به سنسور 12.1 مگاپیکسلی فول فریم مجهز شده که محدوده دینامیکی 15+ استاپ را ارائه می دهد. دارای موتور پردازش تصویر BIONIC XR برای عملکرد قابل توجه است. این دوربین با تمام لنزهای E-mount سونی سازگاری داشته و همچنین یک لرزشگیر 5 محوره در بدنه وجود دارد که گفته می شود لرزش دوربین را در فیلمبرداری کاهش می دهد.

ZV-E1 قادر به فیلمبرداری 10 بیتی 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه است. پشتیبانی از 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه به عنوان بخشی از بروزرسانی سیستم عامل آینده وعده داده شده است. یک ویژگی نسبت تصویر Cinemascope وجود دارد که نوارهای سیاه را در اطراف فریم 16:9 قرار می دهد تا بدون نیاز به ویرایش، نسبت تصویر 21:9 ایجاد کند. این دوربین مجموعه‌ای از ویژگی‌های نرم‌افزاری سونی مانند تشخیص چندگانه چهره، تثبیت‌کننده قاب، میکروفون خودکار و فوکوس خودکار تشخیص زمان واقعی را در خود جای داده است.

گزینه های اتصال در ZV-E1 شامل یک اسلات کارت SD، WiFi، بلوتوث، پورت mini HDMI و جک 3.5 میلی متری است. ZV-E1 فقط برای بدنه 2199 دلار قیمت دارد در حالی که با لنز زوم 28-60 میلی متری F4.5-5.6  قیمت آن به 2499 دلار می رسد. برای کسب جزئیات بیشتر باید به وب سایت شرکت سونی مراجعه کرد تا اطلاعات تکمیلی را به دست آورد.

شرکت ژاپنی درصدد بوده محصولات دوربین باکیفیت و حرفه ای را در بازار عرضه دارد که در نوع خود بی نظیر هستند.

بیشتر بخوانید  پرچمدار آینده ی سونی دارای پردازنده ی اسنپدراگون 845

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دوربین فول فریم ولاگ سونی ZV-E1 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *