گوشی ویوو Y11 با نمایشگر ناچ معرفی شد

گوشی ویوو Y11 با نمایشگر ناچ معرفی شد

شرکت Vivo به تازگی یک دستگاه جدید از سری Y معرفی کرده که در کنار طراحی ساده، مشخصات سخت افزاری ایده آلی دارد. این گوشی به عنوان ویووY11 نام داشته و با قیمتی اقتصادی راهی بازار خواهد شد.

ویوو Y11 با صفحه نمایش 6.51 اینچی دارای وضوح 1600 در 720 پیکسلی است. همچنین باید به طراحی ناچ هم اشاره کرد که حاشیه زیرین ضخیمی در آن می توان شاهد بود. این دستگاه فاقد اسکنر اثر انگشت بوده و پنل عقب دارای یک ماژول دوربین دوار در یک جزیره مستطیل شکل است.

Y11 یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب داشته که با فلاش LED همراه می شود. یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو با پشتیبانی از قفل تشخیص چهره نیز موجود است. ویژگی های مختلفی مرتبط با دوربین در داخل هواپیما هم وجود دارد.

در بخش سخت افزاری، ویوو Y11 به پردازنده مدیاتک Helio P35 مجهز شده و در گزینه های رم 4 و 6 گیگابایتی با فناوری رم مجازی 2 گیگابایتی نیز به فروش خواهد رسید. یک حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD برای نیازهای اضافی هم تدارک دیده شده است. این گوشی هوشمند انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی می گیرد. از نظر نرم‌افزاری، دستگاه تحت سیستم عامل OriginOS مبتنی بر اندروید 12 ارائه می شود.

گزینه های اتصالی در Y11 شامل شبکه 4G، وای فای، بلوتوث 5.0، پورت microUSB، جی پی اس و جک 3.5 میلی متری هدفون می شود. ویوو Y11 برای نسخه پایه رم 4 گیگابایتی 899 یوان (130 دلار) قیمت دارد در حالی که گزینه 6 گیگابایتی آن 999 یوان (145 دلار) است. این محصول در رنگ های مشکی ابسیدین و آبی یخی به فروش رسیده و برای خرید در بازار چین عرضه شد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت کمپانی ویوو مراجعه کنید.

برند چینی در تلاش بوده سبد محصول خود را با گزینه های متنوعی پر سازد و Y11 به عنوان یک مدل جذاب در بازارهای متنوعی عرضه خواهد شد. پیدا نیست چینی ها می خواهند چنین گزینه ای را در بازارهای دیگری عرضه دارند یا خیر. همچنین انتظار داریم بزودی مدل های بیشتری توسط این کمپانی مطرح معرفی شود.

بیشتر بخوانید  افشا تصویری از گوشی ویوو X Flip 2

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ویوو Y11 با نمایشگر ناچ معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *