سونی هدست Xperia View VR را معرفی کرد

سونی هدست Xperia View VR را معرفی کرد

سونی همانطور که انتظار می رفت از هدست Xperia View VR رونمایی کرده که به صفحه نمایش 2K مجهز بوده و ویژگی های ایده آلی در قالب یک هدست تلفن هوشمند محور دارد که جذاب است.

رویداد معرفی محصول امروز سونی شاهد عرضه گوشی هوشمند دوربین محور Sony Xperia Pro-I بود که توانست همه تبلیغات را از بین ببرد. چیزی که مورد توجه قرار گرفت یک هدست واقعیت مجازی جدید، Sony Xperia View بود. سونی در گذشته مواردی مانند PlayStation VR را عرضه کرده بود، اما یک هدست واقعیت مجازی از Xperia برای اولین بار است. با این حال، این نوع مستقل نیست و برای کارکردن به گوشی هوشمند Xperia نیاز دارد که در آن جا داده شود، از این رو نام تجاری Xperia را به خود اختصاص داده است.

 

سونی هدست Xperia View VR را معرفی کرد

این هدست فقط از گوشی‌های Xperia 1 III و Xperia 1 II پشتیبانی می‌کند و به گونه‌ای طراحی شده است که کاملاً در آن‌ها قرار بگیرد. سونی ادعا می‌کند که با استفاده از آن می‌توان «ویدئوی VR 8K HDR» را مشاهده کرد، اگرچه احتمالاً فقط یک اصطلاح بازاریابی است زیرا هر دو Xperia 1 III و Xperia 1 II حداکثر رزولوشن 4K را با نمایشگر خود دارند. هدست Xperia View VR 120 درجه دید افقی را ارائه می دهد و لنز آن ساختار هیبریدی با راندمان فوکوس بالا دارد. همچنین دارای یک عملکرد تنظیم فاصله بین لنز است که می تواند موقعیت لنز و نمایش تصویر را با توجه به فاصله بین چشم ها تنظیم کند.

حتی یک برنامه اختصاصی برای Xperia View وجود دارد. مجهز به یک عملکرد راه‌انداز است که فهرستی از برنامه‌های سازگار با Xperia View و سایر محتواها را در حالت VR نمایش می‌دهد. همچنین می توانید رسانه های ذخیره شده در حافظه داخلی/خارجی را مستقیماً پخش کنید. هدست Xperia View VR به لطف بریدگی‌هایی که دسترسی مستقیم به کلیدهای اختصاصی Xperia 1 III و Xperia 1 II را فراهم می‌کند، بسیار آسان است. نیاز به یک کنترلر جداگانه حذف شده است زیرا می توانید مکان نما را با کلیدهای تنظیم صدا حرکت دهید و با کلید دوربین انتخاب کنید.

این هدست در فروشگاه رسمی ژاپنی سونی و فروشگاه آنلاین Au با قیمت 29700 ین (260 دلار) موجود است. ما هنوز با نشانه ای برای انتشار جهانی مواجه نشده ایم.

بیشتر بخوانید  رونمایی سونی از هدفون روی گوش جدید رونمایی کرد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سونی هدست Xperia View VR را معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *