هدفون اوپو Enco Air 3 راهی بازار شد

هدفون اوپو Enco Air 3 راهی بازار شد

اوپو به تازگی مدل گوشی هوشمند مورد انتظار Reno 8T را در هند عرضه کرده است. در کنار این گوشی جدید، این شرکت همچنین از ایربادهای بی سیم جدید Enco Air 3 خود رونمایی کرد. بنابراین بیایید نگاهی به آخرین محصول قابل شنیدن این برند بیندازیم.

جدیدترین هدفون های غول فناوری چینی از طراحی مشابه مدل قبلی خود بهره می برند، البته با برخی به روز رسانی های جزئی. درب آن بزرگ‌تر از ورودی‌های قبلی این سری است، اما همچنان درب شفاف نمادین خود را روی کیف شارژ نگه می‌دارد و طراحی نیمه‌شکل گوش برای هدفون‌ها. جدیدترین هدفون‌ها با درایورهای صوتی بزرگ 13.4 میلی‌متری عرضه می‌شوند و حتی Cadence HiFi5 DSP (پردازنده سیگنال دیجیتال) جدید را در خود جای داده است که قول می‌دهد گفتار واضح‌تری را در هنگام تعاملات صوتی مانند تماس‌ها ارائه دهد.

Enco Air 3 جدید همچنین با پشتیبانی از Oppo Live Audio برای صدای فراگیر کلاس سینما برای تجربه شنیداری فراگیرتر ارائه می‌شود. علاوه بر این، این شرکت حالت تأخیر کم را نیز ارائه می‌کند که تاخیر آن به 47 میلی‌ثانیه می‌رسد که به نفع طرفداران بازی‌های موبایلی است. همچنین با کدک های SBC و AAC پشتیبانی می کند. این هدفون دارای بلوتوث نسخه 5.3 است و حتی می توان آن را همزمان با دو دستگاه جفت کرد.

Oppo Enco Air 3 همچنین با پشتیبانی از حداکثر 25 ساعت عمر باتری، تنها با 10 دقیقه شارژ، پخش صوتی قابل توجه 2 ساعت را ارائه می دهد. سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از، کنترل های لمسی، پشتیبانی از جفت سریع Google، IP54 مقاومت در برابر آب و عرق، حذف نویز DNN برای تماس ها و موارد دیگر. Enco Air 3 با قیمت حدود 2999 INR (تقریباً 36 دلار) با فروش از 10 فوریه 2022 از طریق Flipkart، آمازون هند و فروشگاه رسمی شرکت و همچنین فروشگاه‌های آفلاین به فروش می‌رسد.

انتظار داریم اوپو بزودی نسل جدید تبلت خود را با نام اوپو پد 2 معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رویت شدن گوشی اوپو A77s در گیگ بنچ

نظرات در مورد : هدفون اوپو Enco Air 3 راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *