گوشی تاشو ریلمی در راه است

گوشی تاشو ریلمی در راه است

طی دو سال گذشته، Realme روی تنوع بخشیدن به سبد محصولات خود کار کرده است. یکی از محصولات جدید شایعه شده بود که یک مدل جدید گوشی هوشمند تاشو باشد. با این حال، یک گزارش جدید نشان می دهد که گوشی جدید این شرکت با صفحه نمایش انعطاف پذیر ممکن است به این زودی ها عرضه نشود.

این خبر از یک گزارش TechRadar که شامل تعامل انحصاری با مدیر محصول Realme Shreehari بود، می رسد. مدیر اجرایی در مورد جنبه های فنی مختلف سیستم خنک کننده بخار در گوشی های هوشمند بحث کرد. علاوه بر این، او همچنین تایید کرد که این شرکت تیمی دارد که احتمالاً یک دستگاه تاشو جدید را در بازار گوشی های هوشمند معرفی می کند.

با این حال، این مقام رسمی هیچ جدول زمانی خاصی را برای عرضه این گوشی تاشو فاش نکرد. به عبارت دیگر، احتمالاً به این زودی راه اندازی نخواهد شد. سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در حال حاضر به تنهایی در خارج از گوشی‌های هوشمند توسعه یافته و تلویزیون‌های هوشمند، تبلت‌ها، لوازم جانبی صوتی، لپ‌تاپ‌ها، دستگاه‌های IoT و موارد دیگر را در زیر مجموعه خود معرفی کرده است. اما با وجود تلاش‌های خود برای توسعه، این برند معتقد است که یک گوشی هوشمند تاشو ممکن است مورد استقبال مشتریانش قرار نگیرد.

به گفته Shreehari ، مصرف کنندگان Realme با برندهای دیگر بسیار متفاوت هستند و نیازهای آنها نیز متفاوت است. علاوه بر این، وی همچنین اضافه کرد که گوشی های هوشمند با نمایشگر تاشو انتخاب مناسبی برای مشتریان هدف آن نخواهند بود. در حالی که عرضه گوشی هوشمند تاشو Realme هنوز نامشخص است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Realme GT2 با مشخصاتی بزرگ معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی تاشو ریلمی در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *