سری HONOR 80 با دوربین 160 مگاپیکسلی

سری HONOR 80 با دوربین 160 مگاپیکسلی

ساعاتی پیش گزارش هایی مبنی بر عرضه سری آنر 80 با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی منتشر شد. با این حال، گزارش اخیر از وبلاگ نویس محبوب فناوری ویبو، @DCS ادعا می کند که ممکن است کاملاً اینطور نباشد. گزارش او ادعا می کند که سری آنر 80 ارتقاهای عمده ای را از نظر دوربین، صفحه نمایش و عملکرد به همراه خواهد داشت. او همچنین ادعا می کند که سری آنر 80 در واقع با دوربین اصلی 160 مگاپیکسلی عرضه می شود. علاوه بر این، این گزارش همچنین نشان می دهد که این سری از پلتفرم پرچمدار کوالکام Snapdragon 8+ Gen1 استفاده خواهد کرد. دوربین پشتی از نظر ارتقاء دوربین تنها نخواهد بود. در قسمت جلو، سری آنر 80 نیز با دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

با این حال، پس از آخرین پست او، کاربران اینترنت نگران بودند که چرا طبق گزارش اولیه از دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده نمی کند. @DCS پاسخ می دهد که شرکت ممکن است این سنسور را مجدداً به 200 مگاپیکسل سفارشی کند. او این ادعا را دارد زیرا سنسور مدل مهندسی 200 مگاپیکسل است.

گزارش های قبلی از وبلاگ نویس، @王子百ishitong گفته بود که سری جدید Honor شامل سه نسخه خواهد بود. آنر 80 اس ای، آنر 80 و آنر 80 پرو خواهد داشت. این گوشی‌های هوشمند به ترتیب دارای پردازنده‌های مدیاتک Dimensity 1080، Qualcomm Snapdragon 778G+ و Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 خواهند بود. گزارش قبلی همچنین نشان می‌دهد که سری آنر 80 از صفحه نمایش 1.5K با فرکانس بالا استفاده می‌کند. مشخصات شارژ آن همچنان از شارژ فوق سریع 100 واتی استفاده می کند. در مورد Honor 80 SE و Honor 80، آنها به ترتیب از صفحه نمایش مستقیم و صفحه نمایش خمیده استفاده خواهند کرد.

می بینیم که موقعیت سه مدل جدید فوق بسیار واضح است. این سری تمام سطوح از سطح مبتدی تا سطح بالا را پوشش می دهد. بنابراین، این سریال می تواند نیازهای گروه های مختلف مردم را برآورده کند. البته شایان ذکر است که ممکن است این بار نسخه Pro+ وجود نداشته باشد. با این وجود، مدل موجود کار بسیار خوبی انجام می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی های آنر خود را چک کنید!

نظرات در مورد : سری HONOR 80 با دوربین 160 مگاپیکسلی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *