یوتیوب و پشتیبانی از وضوح 4K/60FPS در APPLE TV 4K

یوتیوب و پشتیبانی از وضوح 4K/60FPS در APPLE TV 4K

یوتیوب را می توان در حال حاضر یکی از شبکه های ویدئویی پرمخاطب دانست که هر روز نیز بر کاربران آن افزوده می شود. محتواهای جذابی را می توان روی این پلتفرم دریافت کرد و در این بین کاربران APPLE TV 4K می توانند وضوح بالاتری از این برنامه روی دستگاه خود داشته باشند.

 Google YouTube پخش فیلم 4K / 60FPS را برای برنامه Apple TV خود فعال کرده است. این از حد بالای 30FPS قبلی بهتر است. یوتیوب از اکتبر سال گذشته پشتیبانی 4K از برنامه Apple TV خود را آغاز کرد. با این حال ، ویژگی پخش محدودیت 30FPS داشت و باعث ناامیدی بسیاری از کاربران شد. از آنجا که تلویزیون جدید Apple TV 4K به پردازنده قدرتمند A12 Bionic مجهز شده است ، یوتیوب اکنون می تواند فیلم های 4K را با سرعت 60 فریم در ثانیه پخش کند. بعلاوه ، پخش فیلم 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه در تلویزیون قدیمی اپل وجود ندارد.

نسل دوم Apple TV 2021 از همان طراحی نسل اول Apple TV 4K استفاده می کند. با این حال ، این نسل از HDR پشتیبانی می کند و با تراشه سریعتر A12 Bionic همراه است. Apple TV 2021 جدید از یک Siri Remote بازطراحی شده استفاده می کند که دارای بدنه مقاوم و صفحه لمسی است.

در هنگام راه اندازی Apple TV 2021 ، آنچه را که این شرکت برای گفتن بیان کرده است را مشاهده کنید:

باب بورچرز ، معاون رئیس جهانی محصولات جهانی اپل ، گفت: “Apple TV 4K در دسته بندی خاص خود قرار دارد و از یکپارچه سازی عمیق سخت افزار ، نرم افزار و خدمات اپل بهره می برد که برای هر تجربه تلویزیونی به روزرسانی گسترده ای را برای هر تلویزیون ایجاد می کنند.” بازار یابی. “با A12 Bionic و Siri Remote کاملاً جدید ، Apple TV به شما این امکان را می دهد تا با کنترل های ساده و بصری از نمایش ها ، فیلم ها و سایر موارد مورد علاقه خود با بالاترین کیفیت لذت ببرند. و البته ، Apple TV دسترسی آسان به خدمات اپل را همراه با هزاران برنامه در فروشگاه App برای گزینه های سرگرمی بیشتر فراهم می کند. “

طبق گفته اپل ، تراشه Bionic A12 در Apple TV 2021 از نرخ فریم بالای HDR (محدوده دینامیکی بالا) پشتیبانی می کند. این تراشه همچنین فیلم Dolby Vision را فعال می کند و فیلم های اکشن نرم تری را با سرعت 60 فریم در ثانیه پخش می کند. با شروع پخش جریانی کاربران با نرخ فریم بالا HDR ، اپل با ارائه دهندگان برتر ویدیو همکاری می کند. این شرکت در حال کار با FOX Sports ، NBCUniversal ، Paramount + ، Red Bull TV و Canal + است.

بر اساس گزارش ها ، نویسندگان YouTube اکنون می توانند پیشخوان دوست نداشتن را در زیر فیلم های خود پنهان کنند. این ویژگی بدیهی است که یکی از موارد بحث برانگیز است و بسیاری از کاربران از این موضوع راضی نیستند. با این حال ، دارندگان حساب خوشحال خواهند شد که گزینه های بیشتری در اختیار شما قرار می گیرند. با این وجود ، به نظر می رسد که کاربران اکنون مجبورند تعداد مشترکین خود را با پسندیدن در ویدئو مقایسه کنند تا مطمئن شوند ارزش زمان آنها را دارد ، به خصوص اگر فیلم طولانی باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : یوتیوب و پشتیبانی از وضوح 4K/60FPS در APPLE TV 4K

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *