احتمال معرفی Smasung Galaxy S9 و LG G7 در ماه ژانویه

احتمال معرفی Smasung Galaxy S9 و LG G7 در ماه ژانویه: از آنجایی که کمپانی های سامسونگ، آیفون و برخی کمپانی های چینی با یکدیگر در رقابت هستند، پیش بینی شده است که در سال آینده معرفی گوشی های جدید زود تر از سال های گذشته صورت گیرد.اطلاعاتی به تازگی فاش شده اند و از معرفی گوشی های Galaxy S9 و LG G7 در ماه ژانویه سال ۲۰۱٨ خبر داده اند.

کمپانی سامسونگ گوشی های پرچمدار سری Galaxy S را در هر سال در ماه مارس در کشورهای امریکا و انگلستان معرفی کرده است. به تازگی منبعی معتبر اعلام کرده است که گوشی های Samsung Galaxy S9 و S9 Plus در مراسم CES 2018 که در ماه ژانویه برگزار میشود، رویت خواهند شد.

به نظر می رسد که دو گوشی Galaxy S9 به زودی معرفی و عرضه خواهند شد و فروش گوشی iPhone X را که در حال حاضر در مارکت ها بسیار پرطرفدار است را مختل می کند. انتظار میرود این دو گوشی با صفحه نمایش ۵.٨ اینچی و ۶.۲ اینچی ، سوپر AMOLED با رزولوشن Infinity، پردازنده اسنپدراگون ٨۴۵ ،دوربین پشت دوگانه و اسکنر اثر انگشت ارائه شوند.

 

گفته شده است که گوشی LG G7 نیز در ماه ژانویه معرفی خواهد شد. گوشی های LG G5 و G6 در مراسم Mobile World Congress در ماه فوریه سالهای گذشته معرفی شدند. به نظر می رسد کمپانی ال جی نیز قصد دارد LG G7 را یک ماه زودتر معرفی کند. گمان میرود که این گوشی با صفحه نمایش OLED و پردازنده اسنپدراگون ٨۴۵ عرضه شود.
کمپانی آیفون در حال ساخت یک گوشی جدید منتصب به iPhone SE2در کشور هند است. این ایفون کوچک و جمع وجور در بازار اندونزی، هند و کشورهای جنوبی اسیا عرضه خواهد شد. به نظر میرسد که این گوشی برای اولین بار در ماه مارس عرضه شود. از مشخصات احتمالی این گوشی نیز میتوان به پردازنده Apple A10, میزان ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و حسگر اثر انگشت Touch ID و دوربین ۱۲مگاپیکسلی اشاره کرد.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمال معرفی Smasung Galaxy S9 و LG G7 در ماه ژانویه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *