سری مانیتورهای حرفه ای VG56V ویووسونیک معرفی شد

سری مانیتورهای حرفه ای VG56V ویووسونیک معرفی شد

دوربین‌های پاپ‌آپ مفهوم جدیدی هستند که در گوشی‌های هوشمند معرفی شده‌اند تا به حذف بریدگی‌های دوربین جلو از روی نمایشگرها کمک کنند و تجربه‌ای واقعاً فراگیر را ارائه دهند. با این حال این مفهوم به دلیل مکانیسم پیچیده و ماشین آلات مینیاتوری مورد نیاز برای کار با این دوربین های پاپ آپ به زودی کنار گذاشته شد.

اگرچه ممکن است دوربین‌های پاپ‌آپ دیگر در میان گوشی‌های اندرویدی محبوب نباشند، اما ViewSonic اکنون ادعا می‌کند که این دوربین‌ها اگر نگوییم «انقلابی»، عملکرد مهمی را در دستگاه‌های صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ایفا می‌کنند. برای دستیابی به این هدف، این شرکت مستقر در کالیفرنیا نسل اول مانیتورهای سری VG56V خود را با نام “وبکم داکینگ” معرفی کرده است.

دوربین‌های پاپ‌آپ جدید ViewSonic فراتر از برخی نمونه‌های اولیه پیشرفت کرده‌اند و LED‌های «پر نور» خود را در هر دو طرف دارند. علاوه بر این، آنها را می توان از نظر دمای رنگ تغییر داد و کل دوربین داک را می توان 5 درجه در هر جهت بچرخانید.

این ویژگی‌ها به سری VG56V کمک می‌کنند تا نگرانی‌های مربوط به بهبود نور و زاویه را که دیگر محدود به وبلاگ‌نویسان نیست، کاهش دهد. علاوه بر آن، مانیتورها از بلندگوهای دوگانه و میکروفون های دو طرفه خود و همچنین یک “عملکرد فوکوس صوتی پیشرو در صنعت که نویز ناخواسته پس زمینه” را از دو طرف اتصال کنفرانس حذف می کند، ترکیب می کنند.

علاوه بر این، همانطور که ViewSonic اشاره می‌کند، سری VG56V این پتانسیل را دارد که شکل امن‌تری از وب‌کم ارائه کند، زیرا کاربران می‌توانند به راحتی آن‌ها را به داخل بدنه این نمایشگرهای جدید برگردانند. مدل‌های VG2456V و مدل‌های بالاتر VG2756V-2K در حال حاضر تنها مدل‌های این سری هستند که به ترتیب دارای وضوح نمایشگر FHD/2MP و 2K/5MP هستند/مشخصات دوربین داک شده.

هر دو مدل همچنین دارای مزایای کلی سری VG ViewSonic مانند پایه محوری، شیب، چرخشی و قابل تنظیم ارتفاع با دسته قابل توجه و پایه VESA 100×100 هستند. اگرچه HDMI 1.4 است و DisplayPort فقط ورودی است، اما هر دو طیف گسترده ای از پورت ها را برای “اتصال کامل” فعال می کنند، از جمله 1 اتصال نوع C 90 وات و جک RJ-45 برای اترنت گیگابیتی.

بیشتر بخوانید  رونمایی ویووسونیک از مانیتور XG272-2K

VG246V و VG2756V-2K اکنون توسط ViewSonic در فروشگاه آنلاین ایالات متحده با قیمت 358.99 دلار و 480.99 دلار آمریکا فهرست شده اند. اما دومی در حال حاضر با قیمت 459.99 دلار آمریکا در آمازون در دسترس است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری مانیتورهای حرفه ای VG56V ویووسونیک معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *