افزایش فروش هدفون های بی سیم در هندوستان

افزایش فروش هدفون های بی سیم در هندوستان

Counterpoint Research گزارش جدیدی را در مورد بخش هدفون استریو واقعاً بی سیم در هند برای سال 2022 منتشر کرده است. این بخش رشد 85 درصد رشد نسبت به سال گذشته را ثبت کرده است. طبق شرکت تحقیقاتی ، این رشد به تولید محلی ، رویدادهای جذاب فروش ، پیشنهادات مکرر مقرون به صرفه و بازیکنان جدید در بازار استناد می شود.

طبق داده های خدمات IoT Counterpoint ، مارک های هندی در سال 2022 بر بخش TWS مسلط شدند. این توسط Boat ، Boult Audio ، Mivi ، Ptron و Noise هدایت می شد. آنها دو/سوم از کل محموله ها را به خود اختصاص دادند و 80 درصد از سهم بازار را به دست آوردند. مارک های چینی در سال گذشته با 13 درصد کاهش سهم بازار داشتند. این توسط Oneplus Nord Buds ، Buds Ce و همچنین Oppo و Realme پشتیبانی شد. مارک های جهانی به رهبری اپل ، JBL و سامسونگ در بخش TWS 8 درصد سهم داشتند.

در مورد آمار برند ، قایق برای سومین سال متوالی با رشد 89 درصد نسبت به سال گذشته ، بخش TWS را در هند رهبری کرد. Airdopes 131 مدل پرفروش برای دومین سال مستقیم بود. سر و صدا با 2x Yoy به نقطه دوم رسید. Boult Audio با 7 درصد سهم در رده سوم قرار گرفت. میوی مقام چهارم را به دست آورد در حالی که Ptron با 5 درصد سهم امتیاز پنجم را به دست آورد.

محموله های TWS هند در سه ماهه چهارم سال 2022 رشد 44 درصدی YOY شاهد رشد 44 درصدی YOY بود. بخش Premium TWS در طی سه ماهه رانده شده توسط سامسونگ 4 درصد اسیر شد و پس از آن اپل و JBL.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزایش فروش هدفون های بی سیم در هندوستان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *