سامسونگ به دنبال تغییر برند گلکسی در ژاپن

سامسونگ به دنبال تغییر برند گلکسی در ژاپن

سامسونگ اخیراً تغییر قابل توجهی در برند خود در ژاپن ایجاد کرده است. از 28 فوریه، فروشگاه آنلاین و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی این شرکت دیگر با نام «گلکسی» نخواهند بود، بلکه نام سامسونگ را یدک می‌کشند. این حرکت ژاپن را با سایر نقاط جهان همسو کرده است، جایی که سامسونگ همیشه با نام تجاری اصلی خود شناخته شده است.

این حرکت نشان دهنده فاصله گرفتن از تصمیم این شرکت در سال 2015 برای فاصله گرفتن از برند تجاری خود در ژاپن است، زیرا این شرکت نام “کهکشانی” را برای محصولات و خدمات خود در تلاش برای رقابت بهتر با رقیب خود، اپل، انتخاب کرد. تنش های سیاسی بین ژاپن و کره جنوبی در آن زمان نیز در این تصمیم نقش داشت، زیرا سامسونگ محتاط بود از نام واقعی خود در این کشور استفاده نکند.

با این حال، با تغییر زمان، به نظر می رسد سامسونگ اکنون به اندازه کافی راحت است که نام تجاری اصلی خود را بار دیگر در ژاپن بپذیرد. مشتریان اکنون می توانند از مراکز مراقبت از مشتریان سامسونگ که قبلاً به عنوان “مراکز مشتریان گلکسی” برچسب گذاری شده بودند، درخواست کمک کنند. سری گلکسی اس 23 نیز به نام سامسونگ تغییر نام داده است که به مشتریان ژاپنی این امکان را می دهد تا از خدمات و پشتیبانی مشابهی مانند سایر مشتریان در سراسر جهان برخوردار شوند.

برای جشن گرفتن این نقطه عطف، فروشگاه آنلاین تغییر نام تجاری سامسونگ، خدمات ویژه Galaxy Care خود را ارائه می دهد، که جالب است که به Samsung Care تغییر نام داده نشده است. این اقدام نشان‌دهنده اعتماد مجدد سامسونگ به هویت برند خود و تعهدش به ارائه محصولات و خدمات با کیفیتی مشابه به مشتریان در سراسر جهان است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  عکس های بیشتر از سامسونگ گلکسی نوت 5 منتشر شد

نظرات در مورد : سامسونگ به دنبال تغییر برند گلکسی در ژاپن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *