با اپل واچ از مضرات اشعه UV خورشید در امان باشید !

پتنت اپل واچ

کمپانی اپل گویا تصمیم دارد به موازات آیفون های خود، ساعت های هوشمند اپل واچ را نیز توسعه داده تا ضرر و زیان هایی که از بخش موبایل با آن ها روبرو می گردد، جبران نماید. این بار کوپرتینویی ها پتنت جدیدی را برای اپل واچ ثبت نموده اند که می تواند کاربران را در برابر اشعه ی UV خورشید محافظت نماید. در ادامه با جزئیات این پتنت بیشتر آشنا خواهیم شد.

پتنت اپل واچ

بر اساس پتنت ثبت شده توسط این کمپانی آمریکایی، اپل‌واچ ‌می‌ تواند کاربرانش را از خطر آفتاب‌ سوختگی، پیری زودرس و حتی شکل گیری سرطان پوست در امان نگاه دارد. در شرایطی که کاربران این گجت پوشیدنی بیش از حد در برابر اشعه‌‌ ی UV خورشید قرار گرفته باشند،  بر اساس پتنت جدید ثبت شده توسط اپل به آن ها آلارم داده می شود. قرار گیری بیش از اندازه در برابر  اشعه ی UV، می‌ تواند تاثیرات بسزایی در سلامت کاربران بگذارد. بعضی اثرات این اشعه‌ از سایر اثرات آن جدی‌ تر می باشد. افرادی که در طول ماه حمام آفتاب می‌گیرند اما به حد کافی از پوست خود محافظت ندارند و یا یک مدت زمان طولانی در برابر نور خورشید هستند؛ بیشتر از سایر افراد در برابر خطرات ناشی از آفتاب سوختگی نظیر سرطان پوست می باشند.

اشعه‌ UV می‌ تواند سبب بروز آسیب‌‌ های متفاوت به پوست نظیر تخریب خاصیت کشسانی پوست و همچنین از بین رفتن بافت های کلاژن و همچنین تغییر رنگ در آن گردد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: appleinsider

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با اپل واچ از مضرات اشعه UV خورشید در امان باشید !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *