زمان دقیق عرضه ی بروزرسانی اندروید پای برای گوشی های کمپانی سامسونگ اعلام شد

بروزرسانی اندروید پای

یکی از سیستم عامل های بسیار محبوب برای کاربران دستگاه های اندرویدی سیستم عامل اندروید پای می باشد که مدت زیادی از انتشار رسمی آن برای گوشی های اندرویدی نمی گذرد. تا به امروز برندهای مختلفی این بروزرسانی را برای دستگاه های خود منتشر نموده اند ولی در این میان کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته است تا این بروزرسانی را برای بسیاری از دستگاه های پرچمدار و میان رده ی خود منتشر نماید.

این کمپانی کره ای با انتشار زودتر از‌ موعد آپدیت رسمی اندروید 9 پای برای گوشی های هوشمند Galaxy s9 و S9 plus در ابتدای سال جدید میلادی به کاربران این دستگاه ها هدیه داد. این کمپانی همچنین زمان بندی آپدیت سایر گوشی‌ های خود به اندروید 9 پای را در اپلیکیشن Samsung Members به طور رسمی منتشر کرد. طبق این جدول زمان‌ بندی، تعداد زیادی از کاربران باید یک زمان طولانی به منظور ارتقای گوشی‌ های خود به بروزترین نسخه‌ ی اندروید منتظر باشند؛ حتی برای برخی از کاربران ممکن است یک سال به طول بیانجامد.

برنامه ی زمان بندی انتشار اندروید 9 پای

قبلا برنامه‌ ی زمان بندی ابتدایی انتشار بروزرسانی اندروید پای برای گوشی‌ های هوشمند سامسونگ انتشار یافته بود؛ تا به امروز با انتشار برنامه‌ ی جدید تعیین شد که تعداد زیادی از دستگاه‌ ها بر اساس همان برنامه‌ ی اولیه آپدیت اندروید پای را دریافت خواهند کرد. در این میان، گلکسی اس 9 در ابتدای لیست قرار گرفته و آپدیت این گوشی‌ ها در ژانویه سال 2019 میلادی انتشار خواهد یافت.

همچنین گویا گوشی‌ های هوشمند Galaxy Note 9، اندروید 9 را زودتر از ماه فوریه سال آینده ی میلادی دریافت نخواهند کرد؛ این موضوع در شرایطی است که بر اساس جدول زمان‌ بندی ابتدایی قرار بود که سیستم عامل اندروید 9 در ماه ژانویه سال آینده ی میلادی برای این دسته از گوشی‌ ها منتشر شود، اعلام شد. گوشی‌ های هوشمند گلکسی S8، گلکسی Note 9، گلکسی A8، گلکسی A9، گلکسی J4 و  گلکسی تب S4 هم نیز در ادامه به اندروید پای ارتقا خواهند یافت.

بروزرسانی اندروید پای

گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge در این لیست وجود ندارند؛ این موضوع می تواند یک خبر ناامید کننده برای کاربران این گوشی هوشمند باشد. تنها علتی که می‌ توان برای عدم انتشار آپدیت سیستم عامل جدید برای این پرچمدارها اعلام کرد این است که گلکسی اس 7 اج و اس 7 پلاس تاکنون 2 نسخه آپدیت اصلی را دریافت نموده اند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: sammobile

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : زمان دقیق عرضه ی بروزرسانی اندروید پای برای گوشی های کمپانی سامسونگ اعلام شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *