مشخص شدن تاریخ ارائه پرچم‌دار جدید هواوی با نام P10

شرکت هواوی با ارائه دادن یک کلیپ ویدیوئی، تائید کرده که پرچم دار جدید خود را که با نام Huawei P10 شناخته می‌شود، در نمایشگاه جهانی موبایل (Mobile World Congress) در شهر بارسلونا ارائه خواهد داد. اما متاسفانه در این کلیپ حتی لحظه‌ای هم گوشی جدید هواوی را نمی‌بینیم. تمام چیزی که در این کلیپ نشان داده می‌شود، عبارت “Change the way the world sees you” به معنی “نحوه نگرش دنیا به خود را عوض کن”، همراه با تصویری از یک هش تگ و دو چشم می‌باشد. شاید بتوان این را به عنوان اشاره‌ای به این دانست که گوشی جدید این شرکت دارای دوربین دوگانه خواهد بود. دوربینی که قبلا در آیفون ۷ و گوشی قبلی پرچم دار قبلی هواوی یعنی هواوی پی ۹ دیده بودیم.

اگر که چرخی در اینترنت و سایت‌‌های تکنولوژی و مربوط به موبایل بزنید، می‌توانید حجم عظیمی از شایعات منتشر شده درباره ویژگی‌های P10 می‌توانید پیدا کنید، ولی گفته می‌شود که پی ۱۰ در دو نسخه ارائه خواهد شد : مدل P10 و مدل P10 Plus که البته هر دو از صفحه نمایش پنج نیم اینچی با کیفیت qHD بهره خواهند برد، با این تفاوت که احتمالا مدل پلاس، دارای لبه‌های خمیده باشد. یعنی شبیه به همان چیزی که در گوشی‌های اج سامسونگ مشاهده کرده‌ایم. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی از چیپ ست بهتری بهره برده و همراه با رم ۴ الی ۶ گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود.

ولی هنوز هیچ کدام از این موارد قطعی نیستند و اطلاعات جامع و قطعی در رابطه با این گوشی‌ و مششخصات آن در دسترس نیست و بایستی باید تا تاریخ ۲۶ فوریه (۱۰ اسفند ۹۵) منتظر بمانیم و در نمایشگاه جهانی موبایل شهر بارسلونا با مشخصات کامل این گوشی و گوشی‌های جدید شرکت‌های دیگر که در این نمایشگاه معرفی می‌شوند آشنا شویم.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Game Center شرکت هواوی برای بازی راه اندازی شد

نظرات در مورد : مشخص شدن تاریخ ارائه پرچم‌دار جدید هواوی با نام P10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *