رویت شدن گوشی iQOO Z7x در Geekbench

رویت شدن گوشی iQOO Z7x در Geekbench

iQOO از عرضه جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام iQOO Z7 در بازار هند خبر داد. این دستگاه مورد انتظار قرار است در تاریخ 21 مارس وارد سواحل هند شود و به پردازنده مدیاتک Dimensity 920 5G مجهز شود. سازنده چینی گوشی های هوشمند همچنین در حال آماده شدن برای رونمایی از سری iQOO Z7 در چین است که شامل مدل های iQOO Z7x و iQOO Z7 است. قابل ذکر است که پیش بینی می شود iQOO Z7 چینی با نوع هندی متفاوت باشد.

قبل از عرضه، iQOO Z7x در Geekbench ظاهر شد و عملکرد خود را به همراه برخی مشخصات کلیدی فاش کرد. iQOO Z7x در پایگاه داده بنچمارک Geekbench 5 با شماره مدل V2272A ظاهر شد. امتیاز تک هسته ای 677 و امتیاز چند هسته ای 1929 را به دست آورد. این لیست همچنین نشان داد که دستگاه از پیش نصب شده با اندروید 13 ارائه خواهد شد.

بر اساس لیست Geekbench، iQOO Z7x مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon با کد هولی خواهد بود. دو هسته واحد پردازشی هر کدام با فرکانس 2.21 گیگاهرتز و شش هسته باقی مانده با فرکانس 1.80 گیگاهرتز خواهند بود. این دستگاه همچنین دارای پردازنده گرافیکی Adreno 619 خواهد بود. این مشخصات نشان می دهد که iQOO Z7x با پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 695 کار می کند.

لیست نشان می دهد که iQOO Z7x در پیکربندی حافظه 6 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. احتمالاً با سایر تنظیمات رم نیز راه اندازی خواهد شد. لیست Geekbench جزئیات دیگری را فاش نمی کند، با این حال، گوشی هوشمند قبلاً در لیست 3C با شارژ سریع 80 واتی ظاهر شده است. گفته می شود ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی آیکیو Neo6 SE معرفی شد

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی iQOO Z7x در Geekbench

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *