انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی Xiaomi 11T Pro

انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی Xiaomi 11T Pro

شیائومی 11 تی پرو یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند شیائومی در بازار جهانی است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح Full HD + 1080×2400 پیکسل و نرخ تازه سازی سریع 120 هرتز است. چیپست Qualcomm Snapdragon 888 5G قدرت آن را تامین می کند. این دستگاه دارای قابلیت شارژ سیمی سریع 120 واتی است که آن را از رقبا متمایز می کند.

این دستگاه با سیستم عامل اندروید 11 راه اندازی شد. این گجت قبلاً اولین به روز رسانی اصلی خود یعنی اندروید 12 را دریافت کرده است و اکنون، این برند در حال ارائه دومین به روز رسانی اصلی دستگاه یعنی اندروید 13 است. این به روز رسانی آخرین به روز رسانی MIUI 14 را به همراه تعداد زیادی از دیگر به روز رسانی ها به دستگاه ارائه می کند. بهینه سازی و رفع اشکال

به روز رسانی MIUI 14 برای دستگاه با شماره ساخت V14.0.1.0.TKDINXM ارائه می شود. نوع هندی، اروپایی و جهانی دستگاه در حال دریافت آخرین ساخت است. تمامی ویژگی های جدید MIUI 14 به دستگاه اضافه شده است. در اینجا تغییرات کامل به روز رسانی است، اگر شما علاقه مند هستید:

نکات برجسته

MIUI در حال حاضر از حافظه کمتری استفاده می کند و در مدت زمان طولانی تری سریع و پاسخگو است.
توجه به جزئیات، شخصی سازی را دوباره تعریف می کند و آن را به سطح جدیدی می رساند.

تجربه اولیه

MIUI در حال حاضر از حافظه کمتری استفاده می کند و در مدت زمان طولانی تری سریع و پاسخگو است.
شخصی سازی

توجه به جزئیات، شخصی سازی را دوباره تعریف می کند و آن را به سطح جدیدی می رساند.
نمادهای فوق العاده ظاهر جدیدی به صفحه اصلی شما می دهند. (صفحه اصلی و تم ها را به آخرین نسخه به روز کنید تا بتوانید از نمادهای Super استفاده کنید.)
پوشه‌های صفحه اصلی برنامه‌هایی را که بیشتر به آن‌ها نیاز دارید برجسته می‌کنند و با یک ضربه از شما فاصله می‌گیرند.
ویژگی ها و پیشرفت های بیشتر

جستجو در تنظیمات اکنون پیشرفته تر است. با سابقه جستجو و دسته بندی ها در نتایج، همه چیز اکنون بسیار واضح تر به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید  انتشار تیزر رسمی گوشی Xiaomi 12 Ultra

سیستم

MIUI پایدار مبتنی بر اندروید 13
وصله امنیتی اندروید به فوریه 2023 به‌روزرسانی شد. امنیت سیستم را افزایش داد.

به‌روزرسانی به‌صورت مرحله‌ای منتشر می‌شود و بنابراین، اگر هنوز به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم چند روز دیگر صبر کنید. علاوه بر این، می توانید آن را به صورت دستی با رفتن به تنظیمات >> درباره تلفن ها >> روی نماد MIUI ضربه بزنید >> به روز رسانی را بررسی کنید.

منبع

4.3/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی Xiaomi 11T Pro

16 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. سلام! ممنون از نظرتون. بله، اندروید 14 (یا میو آی 15) در حال حاضر در حال توسعه است و قرار است به زودی عرضه شود. ما همیشه سعی می‌کنیم تا بهترین تجربه را برای کاربرانمون فراهم کنیم. منتظر باشید، چیزهای جدیدی در راه است!

  1. بعد از یک ماه و نیم دیدگاهم رو بروزرسانی میکنم .

    امروز ۱۸ خرداد و هنوز آپدیت نیومده برای این موبایل.

    من یک دستگاه 11t هم دارم اون 3 ماه پیش آپدیت شد .

    مرسی شیائومی

  2. من آلمان زندگی میکنم و هنوز آپدیت برای من هم نیومده .
    امروز یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ هست .
    پس مشکل ربطی به آی پی ایران که دوستان گفتن نداره .
    گوشی دوم من که redmi note 9 pro هست آپدیت شد ولی 11 TPro هنوز نه

  3. 25\12\1471

    گوشیو ۶ سال بعد یعنی سال ۱۴۰۷ فروختم تا اونموقع نسخه ۱۴ نیومد الان هم دارم از بهشت کامنت میزارم
    البته تاریخ کامنتو بالایه تاریخی که زدم درج کرده سایت که اون تاریخ الکیه و کار خودشونه

  4. امروز 5 اردیبهشت 1402 و هنوز آپدیت نیومده برای این موبایل.
    لطفا اگه دریافت کردید در کامنت ها تاریخ دریافت و نسخه دریافتی رو قرار بدید . ممنون

  5. فعلا یا باید صبر کنیم یا ارز طرق فست بوت اپدیت جدید رو بزنیم که من پیشنهاد نمیکنم. جالب اینجاست که من گوشی رو از هر طریقی که ممکنه که شناسایی نشه در ایران هست کامل به کشور المان تغییر دادم. از می اکانت گرفته تا موک لوکیشن و استفاده از اینترنت روتر با تنظیمات سرور المان و همینطور منطقه المان گوشیو گذاشتم با یه سیمکارت المانی اما انگار نه انگار. در حالی که افراد خارج از کشور از اندونزی هند eea و سوعیس به راحتی ار راه ota یا همون ادپیت معمولی براشون اومدن. به هیچ وجه اپدیت ار طریق فست بوت یا کاستوم ریکاوری رو پیشنهاد نمیکنم با اینکه لینک اپدیت از miui downloader قابل دانلود هست. اما تجربه تلخی داشتم شما این کارو نکنید و صبر کنید به صورت رسمی برامون عرضه بشه. قطعا دارای باگ هایی هست که بعد از یک ماه از انتشار کلوبالش اپدیت داره به کندی انتشار داده میشه بین سریال های مختلف.

  6. بنده گوشی xiaomi 11t pro دام و الان که 13 فرروردین هست هنوز اپدیت برام نیامده. چون قبلا mi5 و mi a1 داشتمو از طریق fastboot و یا کاستوم ریکاوری رام رو اپدیت کرده بودم با مشکلات فراوانی گوشیم مواجه شد و هرگز به حالت اولیه برنگشت و دیگه اپدیت های رسمی شیاعومی از طریق ota نصب نمیشد و ارور میداد یا باتری تا 100 درصد شارژ نمیشد و در ایران هم نمایندگی اصلی شیاعومی وجود نداشت که گوشی رو به حالت اولیه برگردونه.البته من خودم تعمیرکار موبایل هستم وهزاران کاستوم رام رو نصب کردم وحتی کاستوم رام اختصاصی واسه 2 مدل گوشی هم نوشتم اما شیاعومی یکم متفاوت هست ودر صورت دستکاری حتی با نرم افزاررهای احتصاصی شرکت شیاعومی مثل mi flash هم نمیشه دقیقا به حالت اولیه برش گردوند برعکس سامسونگ که با odin و رام 4 فایله اصلی دقیقا مثل روز اولش میشه. ولی شیاعومی با انواع باکس های مختلف موجود هم نمیشه کاریش کرد جز دستگاهایی که نمایندگی های رسمی خود شیاعومی دارن و در اختیار هیچکس قرار نمیدن و من نمیخوام دستکاری کنم گوشیمو. امیدوارم هرچه زودتر اندروید 13 با miui 14 برای منم منتشر بشه. بدبختانه در اندروید 12 به بعد هم PPTP و L2TP حذف شدن.
    13 فروردین 1402 هنوز اپدیت برای من نیامده.