درز اطلاعاتی از گوشی اوپو A16K

درز اطلاعاتی از گوشی اوپو A16K

اوپو گوشی Oppo A16K را سال گذشته در ماه نوامبر عرضه کرد. این برند اکنون قصد دارد گوشی Oppo A17K را عرضه کند. این دستگاه قبلاً در وب سایت های IMDA، TKDN و BIS ظاهر شده است و اکنون، مشخصات کامل A17K به صورت آنلاین منتشر شده است.

کارشناس مشهور Mukul Sharma مشخصات کامل Oppo A17K را به همراه قیمت و گزینه های رنگ آن فاش کرده است. به گفته شارما، این دستگاه در هند حدود 10000 روپیه قیمت خواهد داشت. اطلاعات دهنده بیان می کند که دستگاه در دو رنگ طلایی و مشکی عرضه خواهد شد.

در مورد مشخصات، اوپو A17K دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی با وضوح HD+ و بریدگی قطره ای خواهد بود. ضخامت آن 8.29 میلی متر خواهد بود. در بخش پردازشی، A17K یک چیپست MediaTek Helio G35 با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی تکمیل می شود. این دستگاه امکان افزایش رم مجازی تا 4 گیگابایت را فراهم می کند. این دستگاه دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی برای اپتیک خواهد بود. در بخش نرم افزاری، دستگاه از ColorOS 12 مبتنی بر اندروید 12 استفاده خواهد کرد.

این دستگاه همچنین دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 10 واتی خواهد بود. جالب‌ترین ویژگی فاش شده توسط افشاگر این است که این دستگاه با Dirac 3.0 از پیش نصب شده عرضه می‌شود. برای کسانی که نمی‌دانند، دیراک اساساً اپلیکیشنی است که کیفیت صدای هدفون‌ها و هدفون‌های پایین‌تر را از طریق کالیبراسیون بهبود می‌بخشد. اگرچه هنوز خبری از Oppo منتشر نشده است، اما سازنده ادعا می کند که این دستگاه در ماه اکتبر عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جزئیات دوربین گوشی اوپو Reno 12 رویت شد

نظرات در مورد : درز اطلاعاتی از گوشی اوپو A16K

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *