انتشار اطلاعات تازه از تبلت Honor Pad V8 Pro

انتشار اطلاعات تازه از تبلت Honor Pad V8 Pro

شرکت آنر بزودی از یک تبلت میان رده جدید تحت عنوان Honor Pad V8 Pro رونمایی خواهد کرد. محصولی که طراحی پریمیومی داشته و مشخصات کلیدی قابل قبولی هم در آن تعبیه می شود.

Honor در حال آماده شدن برای عرضه تبلت کاملا جدید Honor Pad V8 Pro خود در بازار است. این تبلت برخی از مشخصات سخت افزاری قدرتمند مانند چیپست پرچمدار مدیاتک Dimensity 8100 5G را ارائه می دهد. اکنون، قبل از عرضه رسمی، مشخصات کلیدی تبلت آینده به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. ایستگاه چت دیجیتالی مشهور در پلتفرم میکروبلاگینگ چینی Weibo مشخصات تبلت آنر V8 پرو را فاش کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، تبلت آنر تبلت V8 پرو یک صفحه نمایش بزرگ 12.1 اینچی با وضوح 2560 در 1600 پیکسل و پشتیبانی از نرخ تازه سازی سریع 144 هرتز را ارائه می دهد. نرخ تازه سازی صفحه نمایش مطمئناً مانند یک جذابیت کار می کند. علاوه بر این، گفته شده است که این دستگاه از چیپست مدیاتک Dimesnity 8100 5G همراه با گزینه های رم 8 و 12 گیگابایتی بهره می برد. صفحه نمایش بزرگ به باتری بزرگتری نیز نیاز دارد و تبلت یک باتری 10050 میلی آمپر ساعتی دارد.

Honor پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 35 واتی را برای باتری فعال کرده است. این تضمین می کند که باتری شما با سرعت بیشتری شارژ می شود. با این حال، این در مقایسه با گوشی های هوشمند بسیار کند خواهد بود، بدیهی است که اندازه باتری در اینجا بزرگتر است. گفته می‌شود که این دستگاه در MagicOS 7.0 بلافاصله از جعبه راه‌اندازی می‌شود. ابعاد این تبلت 277*178.95*6.8 میلی متر خواهد بود. بنابراین این در مورد مشخصات تبلت آینده به اشتراک گذاشته شده توسط تیتر بود.

هنوز سوالات بی پاسخی در مورد بخش دوربین، ساخت و نوع نمایشگر وجود دارد. با این حال، ما مطمئن هستیم که دارای یک صفحه نمایش OLED خواهد بود. یک سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ممکن است در تنظیم دوربین دوگانه پشتی در پشت دستگاه استفاده شود. در هر صورت، هیچ یک از اطلاعات بالا به طور رسمی تایید نشده است و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن باید مدت زیادی صبر کنیم.

بیشتر بخوانید  مدل جدید گوشی Honor 70 Pro راهی بازار شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعات تازه از تبلت Honor Pad V8 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *