روتر HomeWiFi شیائومی معرفی شد

روتر HomeWiFi شیائومی معرفی شد

به تازگی، شیائومی چندین گوشی هوشمند جدید از جمله Xiaomi 12S، Xiaomi 12S Pro، Xiaomi 12S Ultra و Xiaomi 12 Pro Dimensity Edition را معرفی کرد. این برند همچنین دو دیوایس شیائومی بند 7 و می نوت بوک پرو 2022 را هم رونمایی نمود. به غیر از چنین محصولاتی، این شرکت یک روتر مش سه باند جدید به نام Xiaomi HomeWiFi را معرفی کرد.

طبق گفته شیائومی، روتر HomeWiFi برای آپارتمان های بزرگ (150 متر مربع) یا حداکثر 5 طبقه از یک مجتمع آپارتمانی (1500 متر مربع) طراحی شده است. روتر به صورت جفت از دو واحد عرضه می شود که پس از روشن شدن به طور خودکار به یکدیگر متصل می شوند. به طور همزمان، حداکثر 10 واحد را می توان به یکدیگر متصل کرد تا حداکثر مساحت 1500 متر مربع را پوشش دهد.

با توجه به ویژگی ها، در مجموع سه گزینه باند شامل 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و مش ارائه می دهد. هر واحد HomeWiFi مجهز به هشت آنتن و هشت تقویت کننده سیگنال برای حداکثر برد است. این دستگاه همچنین قادر بوده تا 600 دستگاه هوشمند را به طور همزمان و بدون تأثیر زیادی بر عملکرد متصل کند.

به غیر از آن، چند ویژگی جالب دیگر نیز با روتر ارائه شده است. این محصول به کاربران امکان کنترل کامل بر روی اتصالات را می دهد، به این معنی که می توانید به راحتی یک دستگاه را با فشار دادن یک تب در گوشی هوشمند خود به روتر متصل یا از آن جدا کنید. این روتر همچنین اتصال سریعی را با استفاده از NFC ارائه می دهد. با استفاده از چنین ویژگی، مهمانان فقط باید دستگاه های دارای NFC خود را به روتر نزدیک کنند و بدون نیاز به رمز عبور، به طور خودکار به تلفن هوشمند آنها متصل می شود.

روتر مش سه باند شیائومی HomeWiFi را می توان با قیمت 1499 یوان (224 دلار) در چین خریداری کرد. همچنین تنها یک رنگ مشکی داشته و قرار نیست در رنگ های متنوعی به فروش برسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : روتر HomeWiFi شیائومی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *