سری iQOO 9 به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ مجهزند

سری iQOO 9 به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ مجهزند

iQOO زیربرند تجاری vivo امروز در حساب Weibo تیزرهایی مربوط به سری iQOO 9 که در 5 ژانویه معرفی خواهند شد، منتشر کرد. طبق تیزر، گوشی‌های سری iQOO 9 دارای یک دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN5 سامسونگ هستند، در حالی که دوربین ثانویه عقب یک لنز با زاویه باز 150 درجه خواهد بود.

iQOO می‌گوید سری iQOO 9 اولین دستگاه در جهان خواهند بود که دارای سنسور 50 مگاپیکسلی GN5 هستند و پوستری که به اشتراک گذاشته شده وجود لنز 7P و تثبیت‌کننده گیمبال را افشا می‌کند. با این حال، تنها مدل Pro دارای دوربین با زاویه 150 درجه فوق عریض است.

در یک پست جداگانه، iQOO فاش کرد که شارژر 120 واتی GaN که با iQOO 9 Pro همراه خواهد بود، کوچک‌تر از آداپتور نسل قبلی خواهد بود و وزن آن 35 گرم است. پیش از این، iQOO اعلام کرده بود که سری iQOO 9 با باتری 4700 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود، اما مشخص نکرد که آیا هر دو مدل ساده و پرو دارای سلول هایی با این حجم هستند یا فقط iQOO 9 Pro از باتری 4700 میلی آمپر ساعتی همراه می شود.

iQOO هنوز جزئیات مشخصات iQOO 9 و iQOO 9 Pro را ارائه نکرده است. با این حال، این شرکت قبلاً تأیید کرده است که این سری با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، شارژ بی‌سیم 50 واتی، سیستم اتلاف حرارت سه بعدی VC و صفحه نمایش 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی در کنار پنل E5 AMOLED از نوع LTPO 2.0 با تراکم پیکسلی 517 پیکسل در هر اینچ، تراکم پیکسلی 150 پیکسل ارائه می‌شود. روشنایی و نرخ نمونه برداری لمسی 1000 هرتز است و با صفحه نمایش حرفه ای رو به رو هستیم. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا آیکیو بزودی این سری گوشی خود را معرفی کرده و به بازار عرضه دارد.

با توجه به اینکه پنج روز دیگر به رویداد راه‌اندازی باقی مانده است، انتظار داریم iQOO چند ویژگی دیگر از سری iQOO 9 را برای ایجاد هیاهو در اطراف آن فاش کند.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری iQOO 9 به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ مجهزند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *