هدفون بی سیم ویوو TWS Air عرضه شد

هدفون بی سیم ویوو TWS Air عرضه شد

ویوو به تازگی سری گوشی های هوشمند V27 را در بازار هند عرضه کرده است. اما در کنار جدیدترین گوشی سری V، این شرکت از هدفون جدید Vivo TWS Air نیز رونمایی کرده است، بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم.

سازنده چینی گوشی های هوشمند در ابتدا این مدل هدفون واقعا بی سیم را در سال 2022 روانه بازار کرده بود و سرانجام این گوشی های شنیدنی را در هند عرضه می کند. جدیدترین جفت هدفون ویوو با درایورهای صوتی 14.2 میلی متری بزرگ عرضه می شود که توسط آزمایشگاه آکوستیک گوش طلایی این شرکت تنظیم شده است. به عبارت دیگر، این شرکت قول می دهد که یک تجربه صوتی بهبود یافته را ارائه دهد. این هدفون همچنین با یک بار شارژ کامل تا 25 ساعت عمر باتری را در صورت جفت شدن با کیس شارژ ارائه می دهد.

هدفون های جدید دارای طراحی نیمه در گوش هستند که بدنه ای سبک وزن دارند که فقط 3.5 گرم وزن دارد و همچنین پوشیدن آن راحت است. علاوه بر این، هدفون‌های Vivo TWS Air با جلوه‌های صوتی استریو DeepX 2.0 نیز ارائه می‌شوند که باس مگا باس، صدای واضح و صدای بلند واضح را همراه با جفت سریع Google و بلوتوث 5.2 برای اتصال سریع و بدون وقفه فراهم می‌کند.

این برند هدفون های بی سیم واقعی را راه اندازی کرده است که با قیمت 3999 INR برای فروش در کشور در دسترس خواهند بود. جالب اینجاست که این شرکت همچنین برای مشتریانی که مدل V27 Pro را خریداری می کنند، یک پیشنهاد بسته ارائه می دهد. کسانی که این گوشی را خریداری می کنند می توانند از تخفیف 1000 روپیه روپیه استفاده کنند که قیمت را به 2999 INR کاهش می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی V23e 5G ویوو با پردازنده Dimensity 810 رویت شد

نظرات در مورد : هدفون بی سیم ویوو TWS Air عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *