جانشین هدفون سونی WH-XB910N در راه است

جانشین هدفون سونی WH-XB910N در راه است

سال گذشته، سونی هدفون WH-XB910N را با باس تهاجمی، حذف نویز مناسب و برچسب قیمتی جذاب عرضه کرد. آنها به اندازه هدست های WH-1000XM5 این شرکت برتر نیستند، اما برای هدهای باس عالی هستند. همچنین شایعه شده است که این شرکت ژاپنی در حال کار بر روی جانشین WH-XB910N است. و امروز، گزارش جدیدی رندرهای طراحی هدفون، گزینه های رنگی و حتی مشخصات را به اشتراک گذاشته است.

OnLeaks، با همکاری 91Mobiles، رندرهای طراحی جانشین Sony WH-XB910N را در چندین رنگ به اشتراک گذاشته است. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، این هدفون کاملاً شبیه مدل های سال گذشته است. با این حال، چند تغییر قابل توجه وجود دارد. به عنوان مثال، به نظر می رسد که کنترل های لمسی با دکمه های فیزیکی جایگزین شده اند. همچنین یک توری روی سطح هدفون وجود دارد که احتمالاً ANC (حذف نویز فعال) را فعال می کند.

پیگیری سونی WH-XB910N در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی تصویر شده است. این هدفون دارای DSEE (موتور تقویت صدا دیجیتال) است، یک فناوری که توسط سونی برای افزایش کیفیت صدای فایل‌های صوتی فشرده شده توسعه یافته است. همچنین دارای Bass Boost از طریق یک برنامه همراه برای تجربه صوتی بهتر است. علاوه بر این، این گزارش نشان می‌دهد که گوشی‌های شنیدنی آینده از تراشه V1 برای بهبود عملکرد حذف نویز استفاده خواهند کرد. گفته می شود که این هدفون زمان پخش 35 ساعت را با فعال کردن ANC ارائه می دهد.

علاوه بر این، دستگاه صوتی می تواند از سیستم شارژ سریع پشتیبانی کند تا تنها با 3 دقیقه شارژ، 1 ساعت زمان گوش دادن را فراهم کند. گفته می شود هدفون سونی از اتصال چند نقطه ای پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد چندین دستگاه را به طور همزمان به یک جفت متصل کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بخش تراشه سونی به لطف هوش مصنوعی کارکنان دورکار دارد

نظرات در مورد : جانشین هدفون سونی WH-XB910N در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *