ردیابی آنلاین پرسنل چگونه ممکن است؟

ردیابی پرسنل

استفاده از نرم افزار ردیابی پرسنل یک راهکار عالی برای کنترل تردد و ثبت حضور و غیاب تمام افراد پرسنل است. این نرم افزار به ویژه برای کنترل تردد کارمندان دور کار مانند ویزیتورها و کارمندان حاضر در ماموریت ها اهمیت دارد. در این مقاله، یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی شده در این زمینه تحت عنوان نرم افزار ردیابی آنلاین کسرا آوید معرفی می شود.

 

کنترل تردد و نظارت بر عملکرد پرسنل یکی از مهم ترین فاکتورها برای افزایش بهره وری در سازمان ها و ادارات است. لزوم ثبت دقیق ساعت حضور و غیاب باعث شده مدیران همواره در جستجوی یک روش مطمئن و کارآمد برای انجام این مهم باشند.  برای کنترل تردد پرسنل حاضر در سازمان می توان از دستگاه های حضور و غیاب و گیت های کنترل تردد استفاده کرد، اما ثبت تردد پرسنلی که به صورت دور کار و خارج از محیط سازمان مشغول به فعالیت هستند، تنها به وسیله نرم افزار ردیابی آنلاین پرسنل ممکن است.

به کمک این نرم افزار می توان بدون نیاز به خرید هر گونه سخت افزار بر عملکرد ویزیتورها و پرسنل میدانی نظارت کرد همچنین این اپلیکیشن امکان ردیابی آنلاین و نظارت  لحظه ای بر عملکرد کارکنان را  در ماموریت های کاری  فراهم می آورد. برای آشنایی بیشتر با یکی از بهترین اپلیکیشن های ردیابی ایرانی و ویژگی ها و قابلیت های آن، ادامه این مقاله را ازدست ندهید.

معرفی نرم‌ افزار ردیابی کسرا آوید

نرم افزار ردیابی آنلاین پرسنل کسرا آوید یکی از محصولات برتر شرکت مهندسی کسرا است که محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. این نرم افزار بدون نیاز به دستگاه حضور و غیاب و محدودیت مکانی و زمانی می تواند اطلاعات حضور و غیاب افراد را ثبت و برای سامانه های دیگر از جمله سامانه حقوق و دستمزد ارسال کند. در این نرم افزار می توان به راحتی وضعیت دقیق و محل حضور کارمندان دور کار و ویزیتورها را بررسی کرد. همچنین امکان دسترسی هر لحظه ای به لوکیشن زنده کارمندان و ردیابی مسیرهای حرکتی آن ها از طریق Gps وجود دارد. نرم افزار حضور و غیاب کسرا آوید قابلیت های کلیدی دیگری نیز دارد؛ برنامه ریزی کاری، مدیریت مرخصی ها، دریافت و رسیدگی به درخواست های کارکنان، محاسبه کارکردها و… از جمله این قابلیت ها هستند.

امکانات و قابلیت های نرم افزار ردیابی پرسنل کسرا آوید

نرم افزار ردیابی ویزیتور کسرا آوید دارای امکانات و قابلیت های متعددی برای کنترل و نظارت بر تردد پرسنل است. برخی از ویژگی ها و مزایای این نرم  افزار عبارتند از :

ردیابی آنلاین کارمندان به کمک Gps و دسترسی به لایو لوکیشن

یکی از قابلیت های ویژه نرم افزار ردیابی کسرا آوید، امکان دریافت لحظه‌ای لوکیشن زنده کارمندان است. به کمک این نرم افزار مدیران می توانند به صورت لحظه ای از جایگاه کارکنان مطلع شوند و رفت آمد آن ها را در مکان های مختلف زیر نظر بگیرند.

نظارت دقیق و ردیابی آنلاین ویزیتور

بسیاری از شرکت ها و واحد‌های تجاری برای فروش بیشتر محصولات خود از ویزیتورها کمک می گیرند. ویزیتورها  تقریبا تمام مدت کار خود را در محل های خارج از سازمان هستند، به دلیل نقش کلیدی ویزیتورها  در بازاریابی و افزایش سود شرکت، نظارت بر عملکرد این افراد برای تمامی ارگان ها حائز اهمیت است. بوسیله نرم افزار ردیابی ویزیتور کسرا آوید مدیران می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی به طور آنلاین بر عملکرد ویزیتورها نظارت داشته باشند و از تخلفات احتمالی این کارمندان جلوگیری کنند.

ردیابی پرسنل

امکان یکپارچه سازی یا سایر نرم افزارهای مدیریتی

از دیگر ویژگی های قابل توجه نرم افزار ردیابی پرسنل کسرا آوید می توان به قابلیت یکپارچه سازی آن با سایر نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی سازمان اشاره کرد. اطلاعات حاصل از حضور و غیاب افراد توسط این سیستم حضور غیاب آنلاین ، برای سامانه تغذیه و سامانه دستمزد و حقوق ارسال می شوند؛ بدین ترتیب کارکنان طبق اطلاعات حضور و غیاب  از خدمات تغذیه بهره مند می شوند و همچنین می توان کارکرد پرسنل، بر اساس ساعات دقیق حضور آن ها در محل کار محاسبه می شود.

حفظ امنیت کارمندان در ماموریت ها و موقعیت های دور کار

علاوه بر اینکه می توان از نرم افزار ردیابی آنلاین برای اطلاع از وضعیت حضور کارمندان در پست های کاری استفاده کرد، این نرم افزار می تواند در حفظ امنیت کارمندان موثر باشد. در واقع اگر کارمندی در شرایط دورکار یا ماموریت های کاری دچار حادثه شود، روند ردیابی و امدادرسانی به کمک این نرم افزار به سرعت انجام می شود.

دسترسی فوری و قابلیت نصب بر روی انواع دستگاه های همراه 

از مزایای قابل توجه نرم افزار ردیابی ویزیتور کسرا آوید می توان به قابلیت نصب آن روی انواع دستگاه های اندروید و ios اشاره کرد. سازگاری با انواع دستگاه های تلفن همراه دسترسی سریع و بدون محدودیت به این نرم افزار را تنها با نصب آن روی گوشی موبایل ممکن کرده است.

صرفه جویی در هزینه های سازمان 

از آنجایی که دسترسی به اطلاعات حضور و غیاب سازمان از طریق این نرم افزار به  راحتی و تنها با داشتن یک گوشی تلفن همراه ممکن است، برای نظارت بر تردد کارکنان در ورودی های مختلف و یا شعب متعدد سازمان نیازی به استفاده از دستگاه حضور و غیاب و ثبت تردد نیست. علاوه بر این چون نرم افزار حضور غیاب کسرا آوید ظرفیت بالایی برای تعریف افراد دارد می توان وضعیت حضور و غیابی تعداد نامحدودی از کارمندان را به کمک این نرم افزار رصد کرد.

ردیابی پرسنل

 سخن پایانی

استفاده از نرم افزار ردیابی پرسنل یک راهکار عالی برای کنترل تردد و ثبت حضور و غیاب تمام افراد پرسنل است. این نرم افزار به ویژه برای کنترل تردد کارمندان دور کار مانند ویزیتورها و کارمندان حاضر در ماموریت ها اهمیت دارد. در این مقاله، یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی شده در این زمینه تحت عنوان نرم افزار ردیابی آنلاین کسرا آوید معرفی شد. شما میتوانید برای آشنایی با کلیه ویژگی های محصولات نرم افزاری و سخت افزاری شرکت مهندسی کسرا به وب سایت شرکت کسرا به آدرس kasraco.net مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های 02141452000 داخلی 3 یا 09196769974 تماس حاصل فرمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ردیابی آنلاین پرسنل چگونه ممکن است؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *