مرورگر فایرفاکس کوانتوم به بازار عرضه شد

فایرفاکس کوانتوم

پس از مدت ها انتظار بنیاد موزیلا، فایرفاکس کوانتوم را از فاز بتا خارج کرده و در اختیار کاربران خود قرار داد. این دو مرورگر با یک دیگر مقایسه شدند , نتایج نشان داد فایر فاکس کوانتوم دو برابر سریع تر از فایر فاکس قدیمی بوده و عنوان سریع ترین مرورگر را از آن خود کرد. جالب است که بدانیم گوگل کروم در برابر این نسخه از فایر فاکس از نظر سرعت شکست خورد. اما شاید سرعت برای برخی از افراد چندان اهمیت نداشته باشد , اما قطعا نمی توان این موضوع را نادیده گرفت که فایر فاکس کوانتوم نسبت به گوگل کروم رم کمتری مصرف می کند.

رابط کاربری این نسخه ساده تر از قبل بوده اما در عین حال زیباتر نیز می باشد. علاوه بر همه این ویژگی ها یکی از مواردی که این مرورگر را محبوب می کند حالت مرور مخفی می باشد , این قابلیت باعث می شود که تاریخچه و هیستوری را ذخیره نکرده و ترکر های تبلیغاتی را در سایت های گوناگون بلاک کند , این کار مانع از ردیابی شما می شود.

فایرفاکس کوانتوماین پروژه عظیم , در طی یک سال با همکاری و مشارکت 700 برنامه نویس تهیه شده است. می توانید به آسانی این مرورگر را از وبسایت موزیلا دانلود کنید. مرورگرها از چندین سال گذشته تغییرات زیادی را به خود داشته اند و بالطبع سرعت آن ها نیز افزایش یافته است و نسخه ی کوانتوم فایرفاکس اکنون یک نمونه از تغییرات آینده می باشد.

فایرفاکس یکی از مرورگرهای قدیمی می باشد که پس از معرفی آن، این مرورگر جایگزین اینترنت اکسپلورر شد، زیرا در زمان معرفی، بیشترین میزان سرعت و امنیت را دارا بود. اکنون با معرفی نسخه ی جدید خود قطعا محبوبیت بیشتری در میان سایر کاربران خواهد یافت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی 10 مرورگر دارک وب برای جستجو در حالت ناشناس

نظرات در مورد : مرورگر فایرفاکس کوانتوم به بازار عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *