دوربین اصلی Galaxy Z Fold4 مشابه اس 22 اولتراست

دوربین اصلی Galaxy Z Fold4 مشابه اس 22 اولتراست

گزارش شده است که سامسونگ در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی هوشمند تاشو پرچمدار خود با نام Galaxy Z Fold4 است. انتظار می‌رود این دستگاه در حوالی آگوست 2022 معرفی شود. ماه‌ها تا عرضه اسمارتفون مورد اشاره فاصله داریم و حال به تازگی اطلاعاتی درباره این گوشی هوشمند منتشر شد.

در توییتی که اخیرا منتشر کرده، دوهیون کیم فاش کرده است که گلکسی Z Fold4 آینده با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. گفته می شود سنسور دوربین همان سنسور دوربین 1/1.33 اینچی است که در Galaxy S22 Ultra وجود دارد.

یکی دیگر از افشاگران یعنی Chunvn888 اضافه کرده است که سیستم دوربین عقب در Galaxy Z Fold4 آینده مانند Galaxy S22 Ultra خواهد بود به جز اینکه خبری از سنسور پریسکوپ نیست. در مقابل، انتظار می رود این دستگاه از دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری استفاده کند که سامسونگ در گلکسی اس 22 ساده ارائه کرده است.

با توجه به این گزارش ها، می توان پیش بینی کرده که Galaxy Z Fold4 با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر عرضه شود. افشای اطلاعات قبلی همچنین نشان داد که دوربین جلوی گوشی تاشوی آینده، سنسور 10 مگاپیکسلی خواهد بود که در مدل ساده S22 استفاده می‌شود. ماه گذشته گزارش شد که سامسونگ می‌تواند روی یک “Super UTG” برای Galaxy Z Fold4 کار کند. انتظار می رود که پوشش شیشه قوی تری برای استفاده از قلم S مفید باشد. از این رو،  احتمال دارد که قلم S معمولی روی Z Fold4 کار کند. سایر بهبودهای شایعه شده برای دستگاه شامل اسلات اختصاصی S-Pen، لولای بهبود یافته و چیپست Snapdragon 8 Gen 1 plus است.

در اخباری مرتبط نوامبر گذشته، شنیدیم که سامسونگ Galaxy Z Fold4 از اسلات S Pen برخوردار نیست، اما در ماه فوریه، رسانه های کره ای گزارش دادند که این گوشی هوشمند تاشو با یک کاور مخصوص S Pen عرضه می شود. اکنون اطلاعات جدید دوباره ادعا می‌کند که گلکسی Z Fold4 دارای اسلات قلم S نخواهد بود.

این کلمه از منبع معتبر Ice universe می‌آید، که همچنین می‌گوید که سامسونگ Galaxy Z Fold4 “کمی کوچک‌تر و باریک تر خواهد شد” بدون ارائه هیچ جزئیاتی. گلکسی زد فولد 4 که دارای اسلات قلم S نیست، عجیب نخواهد بود زیرا مدل های قبلی هم چنین ویژگی نداشتند. با این حال، شایعه شده است که سامسونگ یک قلم S Pen را با Fold4 همراه می کند، که در مورد Fold3 اینطور نبود زیرا قلم به طور جداگانه فروخته می شد.

بیشتر بخوانید  سامسونگ و بروزرسانی مرورگر اینترنتی خود

اگر این اتفاق بیفتد، Galaxy Z Fold4 اولین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ خواهد بود که با قلم عرضه می شود. در اخباری مرتبط سامسونگ طی سال های گذشته برنامه انتشار آپدیت گوشی های خود را دستخوش تغییر داده و برخی از مدل اسمارتفون های این شرکت با اینکه قدیمی هستند اما محبوبیت بالای خود را حفظ کردند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دوربین اصلی Galaxy Z Fold4 مشابه اس 22 اولتراست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *