خرید پرفروش‌ترین پاور سرور اچ پی

خرید پرفروش‌ترین پاور سرور اچ پی

همانطور که می‌دانید سرور یک دستگاه همیشه روشن است، از این رو نیاز به قطعه‌ای دارد تا بتواند 24 ساعت قدرت موردنیاز برای سرور را فراهم کند. پاور سرور اچ پی دستگاهی است که این قدرت را تامین می‌کند. پاور سرور (منبع تغذیه)، نیرو را از منبع انرژی گرفته و به ولتاژ صحیح تغییر می‌دهد. بین پاور سرور و پاور کامپیوتر تفاوت‌های عمده‌ای وجود دارد. برای مثال پاور سرور از استقامت بالایی برخوردار است و برای استفاده طولانی مدت مناسب است. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که پاور سرور دارد، Hot Plug بودن است. به این معنا که شما می‌توانید بدون خاموش کردن سرور اقدام به نصب و جایگزینی پاور سرور کنید. در این مطلب قصد داریم تا 3 مدل از پرفروش‌ترین مدل‌های پاور سرور HP را به شما معرفی کنیم.

بیشتر سرور‌ها از دو یا چند پاور به منظور پشتیبانی از افزونگی استفاده می‌کنند. با وجود نسل پاورهای جدید سرور اچ پی که دارای ویژگی هات پلاگ هستند، اگر یکی از پاورها مشکل داشت، می‌توانید آن را در حالی که سیستم هنوز در حال کار کردن است، جایگزین کنید. همچنین می‌توانید سرورهای جداگانه‌ای را در مرکز داده خود راه اندازی کرده و هر منبع تغذیه را به یک مدار جداگانه متصل کنید.

پاور سرور HP 800W Platinum Flex Slot

 

پاور سرور 800 وات سازگار با سرورهای اچ پی نسل G9 و G10 است و از تکنولوژی Hot Plug بهره می‌برد. با خرید این پاور سرور 800 وات، بازدهی 94 درصدی را در سرور تجریه خواهید کرد. دارای گواهینامه معتبر 80PLUS Titanium certified، است و تا 96 درصد کارایی را فراهم می‌کند. پیروی از این گواهینامه باعث می‌شود، نیاز به مصرف برق در سرور کاهش پیدا کرده، در نتیجه هزینه‌های عملیاتی مراکز داده به طور کلی کمتر شود.

پاور سرور اچ پی  Platinum 800w با یک باتری پشتیبان 400 واتی، یک حافظه پایدار مقیاس پذیر را برای سرور HP فعال می‌کند.

خرید پرفروش‌ترین پاور سرور اچ پی

پاور سرور HP 750W Common Slot Titanium Hot Plug

 

خرید پاور سرور اچ پی 750w بهره‌وری بالای 96 درصد را برای سیستم به همراه می‌آورد. این پاورهای کمپانی اچ پی که از نوع Common Slot هستند، اتلاف انرژی را در مراکز داده به حداقل می‌رسانند. پاور 750W تیتانیوم، راندمان بالا و ظرفیت بازدهی قابل توجه‌ای را برای سرورهای نسل 8 به همراه دارد. منبع تغذیه سرور HP 750W تیتانیوم، از گواهینامه 80 PLUS Titanium پشتیبانی می‌کند. محدوده فرکانس این محصول 50/60 Hz بوده و دارای ولتاژ ورودی AC 180 – 264 V است. ظرفیت خروجی این محصول نیز 750 وات خواهد بود.

پاور 750 وات اچ پی با پارت نامبر B21-697581، از قابلیت Hot Plug پشتیبانی می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود کاربران بتوانند بدون خاموش کردن سرور اچ پی به راحتی و بدون نیاز به ابزار خاصی پاور سرور را تعویض نموده و یا منبع تغذیه جدیدی را نصب نمایند.

قابل ذکر است که این محصول از استاندارد‌های FCC Class A certified, WEEE نیز پشتیبانی می‌کند. ابعاد منبع تغذیه HP 750W Titanium ، برابر 19.05×8.83×3.81 سانتیمتر بوده و با وزن 1.13 کیلوگرم تولید شده است.

خرید پرفروش‌ترین پاور سرور اچ پی

پاور سرور HP 1200W Platinum Common Slot

پاور سرور hp 1200 دارای توان 1200 وات است و می‌تواند تا 94% بهره‌وری در تبدیل و تقسیم انرژی برق را در اختیار شما قرار دهند که این موضوع باعث می‌شود مصرف کلی انرژی در سرور و سیستم شما کاهش پیدا کند و انرژی کمتری هدر برود. بازه فرکانس این پاور، 50 و 60 هرتز است و از توان خروجی 1.2 کیلووات استفاده می‌کند. بازه توان ورودی آن هم نیز 200 الی 240 ولت است.

این سه مدل پاور سرور اچ پی، از پرفروش‌ترین‌های شرکت ماهان شبکه ایرانیان است. شما مشتریان عزیز می‌توانید قبل از خرید با شماره 02191008413 تماس حاصل فرمایید و یا مستقیما به سایت mahanshabake.com مراجعه کنید تا با سایر قطعات سرور اچ پی آشنا شوید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خرید پرفروش‌ترین پاور سرور اچ پی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *