خرید از سوپرمارکت آنلاین روکولند در تهران [رپورتاژ آگهی]

روکولند

تا حالا سوپر  مارکت آنلاین شنیدید ؟ امروز قصد داریم در مورد یک سوپر مارکت آنلاین صحبت کنیم . با ما همراه باشید .

خرید لوازم خانگی و محصولات الکترونیک امروزه بصورت کاملا عادی توسط کاربران اینترنتی انجام می پذیرد اما تا کنون شاهد خرید لوازم خوراکی بصورت آنلاین بوده اید روکولند اولین سوپر مارکت انلاین است که به ارائه خدمات سوپر مارکت بصورت انلاین می نماید .

خوب البته تا به حال یک سوپرمارکت آنلاین واقعی و فعال در تهران وجود نداشته است که ما تجربه خرید از آن را داشته باشیم! اما از این پس برای تهیه اقلام روزانه مورد نیاز خود می‌توانیم به سوپرمارکت آنلاین روکولند مراجعه کنیم و هرآنچه لازم داریم را به‌صورت آنلاین تهیه کنیم و در محل تحویل بگیریم.

اما واقعا فروش اینترنتی و ارسال موادغذایی بصورت اینترنتی در ایران امکانپذیر است؟

همان‌طور که می‌دانید پر‌مصرف‌ترین کالاهای روزانه ما محصولات سوپرمارکتی است. حال در تهران یک سوپرمارکت آنلاین با خدمات گسترده وجود دارد تا ما تجربه‌ای از این سرویس آنلاین داشته باشیم.

سوپرمارکت آنلاین روکولند با تنوع بیش از 2500 محصول شامل موادغذایی، ميوه، گوشت، مرغ و لبنيات تازه، به‌صورت ارسال رایگان در شهر تهران، تجربه جدیدی از زندگی دیجیتالی را ارایه می‌کند. جالب توجه اینکه سایت روکولند حتی در روزهای تعطیل موادغذایی و مایحتاج روزانه خریداران را برایشان ارسال می‌کند.

سوپرمارکت آنلاین روکولند سعی می‌کند علاوه بر کمک به کاهش آلودگی هوا، تجربه خریدی آسان و دلپذیر برای مخاطب به وجود بیاورد. انتخاب بازه زمان ارسال سفارش و روز آن از مزایای روکولند است و این امکان را به مشتری می‌دهد تا برنامه روزانه و خرید خود را کاملا مدیریت کند. محصولات در این سایت همگی تازه و با تاریخ‌های به روز می‌باشند که به ما کمک می‌کند بتوانیم محصولاتی نظیر گوشت و مرغ و ماهی تازه را در کنار میوه و سبزیجات و حتی محصولات لبنی در اختیار داشته باشیم.

از دیگر مزایای روکولند، گارانتی کیفیت محصول می‌باشد، که شامل بازگشت وجه یا تعویض محصول در صورت عدم رضایت مشتری از نوع بسته‌بندی محصول یا ایرادی در قیمت و کیفیت می‌باشد.

فروش ویژه روکولند

در صفحه اول سایت روکولند هر روز گروهی جدید از کالاها وارد فروش ویژه می‌شوند. همین‌طور در قسمتی مخصوص کالاهایی با درصد تخفیفات مختلف است. و نیز بسته‌های پیشنهادی با قیمت‌های قابل توجه و کالاهایی مرتبط در کنار هم آمده تا در کنار راحتی پیدا کردن کالا، بتوانید آن را با قیمتی مناسب تهیه فرمایید.

روکولیست

روکولیست مانند دفتر یادداشت حساب کاربری روکولند شماست. ما معمولا کاغذی داریم که کسری‌های منزل را برای خرید روی آن یادداشت می‌کنیم و اکثرا هم جای آن روی یخچال است که جلوی چشم باشد.

روکولیست دقیقا همان کاغذ است. زمانی که قصد خرید ندارید اما برای خرید بعدی کالایی جزو کسری‌های منزل شما خواهد بود آن کالا را به روکولیست خود اضافه می‌کنید. در زمان خرید، اجناس روکولیست را به سبد خرید انتقال می‌دهید. همچنین می توانید روکولیست خود را به دوستانتان پیشنهاد کنید و به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی روکولند تلاش می‌کند با ارایه بهترین و معتبرترین برند‌ها از تامین‌کنندگان داخلی و خارجی سلیقه و نیاز تمام مشتریان را پوشش دهد.

www.rocoland.com

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خرید از سوپرمارکت آنلاین روکولند در تهران [رپورتاژ آگهی]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *