راهنمای خرید تاج و ال سی دی موبایل

قطعات موبایل

تاچ و ال سی دی موبایل همان قدر که می تواند جلوه ی زیبایی به گوشی همراه شما بدهد میتواند بسیار شکننده باشد و در برابر ضربه دچار آسیب شود. اگر گوشی شما از دستتان بیوفتد یا حادثه ی مثل تصادف پیش بیاید و به صفحه ی گوشی فشار یا ضربه ی وارد شود می تواند شکسته شود و کاربر مجبور شود که تاچ و ال سی دی موبایلش را عوض کند یا آن را تعمیر نماید. در هر صورت ما باید برای خرید تاچ و ال سی دی موبایل به سراغ فروشگاهای برویم که می توانند بهترین و باکیفیت ترین اجناس و قطعات جانبی موبایل را در اختیارمان بگذارند.

با توجه به اینکه امروزه قیمت گوشی تلفن همراه تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است نیاز است که بیش تر از گذشته از گوشیمان مراقبت نماییم تا نیازی به تعمیر و تعویض تلفن همراه نداشته باشیم. در میان خرابی های که برای گوشی ها به وجود می آید تعویض تاچ و ال سی دی گوشیهای هوشمند می باشد که از جمله رایج ترین بخشهای تعمیر به شمار می رود. البته اگر از تعمیرکاران موبایل هم سوال کنید متوجه می شوید که آنها نیز خرابی و شکستن ال سی دی را به عنوان یک بخش بزرگ در گوشیهای نیاز به تعمیر می دانند.

اگر به هر دلیلی گوشی شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی داشت و قصد خرید تاچ و ال سی دی یا یک قطعه جدید را داشته اید میتوانید به وب سایت اینترنتی هفت تک به نشانی https://7tak.ir  مراجعه نمایید تا بهترین و باکیفیت ترین اجناس در اختیار شما قرار بگیرد البته نباید در این راستا از قیمت منصفانه ی که برای تمامی محصولات در نظر گرفته شده نیز غافل شوید.

چه مواردی موجب می شود تاچ و ال سی دی گوشی دچار آسیب شود؟

تاچ و ال سی دی گوشی

معمولا افرادی که برای خرید تاچ و ال سی دی هواوی به تعمیرکاران مراجعه می کنند و میخواهند مشکل گوشی خود را برطرف کنند، سوال می شود که چرا ال سی دی گوشیشان دچار آسیب شده است و مشتری دلایل زیر را به عنوان اصلی ترین ها مطرح می کند:

  • وارد شدن آب و مایعات به گوشی
  • ضربه خوردن ال سی دی گوشی
  • قرار گرفتن گوشی در شرایط غیر طبیعی مثل حرارت بسیار زیاد و گرما
  • و….
بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت امنیتی ماه سپتامبر برای گوشی Moto G52

البته موارد دیگری نیز مطرح می شود که می تواند مشکل را برای ال سی دی ایجاد کند ولی دلایل فوق به عنوان رایج ترین ها به شمار می روند.

چه زمانی نیاز به تعویض تاچ و ال سی دی داریم؟

راهنمای خرید تاج و ال سی دی موبایل

اگر گوشی شما از برند شیائومی می باشد و می خواهید بدانید که چه زمانی به خرید تاچ و ال سی دی شیائومی نیاز دارید بهتر است که موارد زیر را به دقت بخوانید؟

  • ال سی دی گوشی روشن می شود ولی می بینیم که اصلا تاچ قادر به کار کردن نیست.
  • ال سی گوشی روشن نمی شود و صفحه سیاه است.
  • قسمتی از ال سی دی گوشی سیاه شده است.
  • روی صفحه ی گوشی شکستگی ها و ترک های دیده می شود اما تاچ و صفحه نمایش می تواند کار کنند.
  • نور پشت صفحه ی ال سی دی در وضعیت روشن خاموش می باشد و دچار نوساناتی می باشد.

البته وقتی گلس گوشی شکسته شده است ، گوشی قادر به انجام کارهای شما می باشد ولی نما و ظاهر شکسته آن میتواند برای عده ی اصلا قابل تحمل نباشد پس به همین دلیل نیاز به تعویض و تعمیر ال سی دی داشته باشد.

لازم است در اخر این نکته را نیز بخاطر بسپارید که موارد گفته شده تنها برای گوشی های شیائومی نیست بلکه شما هر زمانی که موارد فوق را مشاهده کردید، فارغ از اینکه برند گوشی تان چه می باشد میتوانید برای تعویض ال سی دی گوشی اقدام نمایید.

پایان رپورتاژ آگهی /

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : راهنمای خرید تاج و ال سی دی موبایل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *