معرفی ارزان ترین هتل آپارتمان ها و هتل های قشم

معرفی ارزان ترین هتل آپارتمان ها و هتل های قشم

همانطور که میدانید، قشم یک جزیره رویایی می باشد.اگر برای سفر،این جزیره را انتخاب کرده اید و قصد رزرو هتل با قیمت مناسب دارید ، با مطالعه این مطلب ما میتوانیم شما را با ارزان ترین هتل های قشم و ارزان ترین هتل آپارتمان ها ی این جزیره آشنا کنیم. در انتهای این مطلب میتوانید اطلاعات مفیدی در رابطه با  هتل های ارزان قشم و هتل آپارتمان های این جزیره بدست آوردید. شما می توانید در سامانه رزرو هتل سیتا هتل مدنظرتان را انتخاب کنید و در نهایت برای رزرو هتل در قشم اقدام کنید.

هتل های ارزان قشم

اگر در جستجوی هتل های ارزان قشم هستید باید این دسته از هتل‌ها را از میان هتل‌های دو و سه ستاره این شهر در رزرواسیون سیتا جستجو نمایید. در ادامه به معرفی برخی هتل های ارزان قشم پرداخته‌ایم که البته با رزرو هتل های دو ستاره ضمن اقامتی به صرفه، امکانات مناسب‌تری هم دریافت خواهید کرد.

1.     هتل پارک

در بلوار آزادگان قشم و جنب سازمان هلال احمر ، هتل دو ستاره پارک قرار دارد. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی خوب و همینطور با قیمت مناسبی که دارد مورد توجه مسافران قرار گرفته است. فضای سبز و با صفای هتل در ابتدای ورود نظرتان را جلب خواهد کرد. که با اقامت در این هتل در فاصله 5 دقیقه‌ای (با خودرو) از ساحل قرار خواهید گرفت.

در هتل پارک می‌توانید انواع اتاق‌های دو تا چهار تخته را با امکانات مناسب رزرو نمایید. گفتنی است این هتل ،رستوران ندارد و پارکینگ نیز با ظرفیت محدود برای میهمانان مهیاست. برای تهیه غذایی خوشمزه می‌توانید به رستوران و بیرون بر مادربزرگ در نزدیکی هتل بروید.

2.     هتل امیر

معرفی ارزان ترین هتل آپارتمان ها و هتل های قشم

هتل امیر را در شهرک الهیه و جنب پارک گلبرگ خواهید یافت. این هتل دو ستاره پنج طبقه دارد. در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های دو تخته تا پنج تخته را رزرو نمایید. برای صرف غذایی خوشمزه نیز رستوران کوچک و دنج هتل با ارائه انواع غذاهای ایرانی انتخابی مناسب محسوب می‌شود. از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به کافی شاپ، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته و فضای سبز زیبا اشاره کرد. گفتنی است این هتل پارکینگ ندارد.

3.     هتل نخل هنگام

برای رسیدن به هتل هنگام باید به میدان جهاد بروید. در نزدیکی ایستگاه درگهان این هتل دو ستاره را خواهید دید. این هتل 5 طبقه دارد. در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های دو تا پنج تخته را رزرو نمایید. از ویژگی‌های خوب این هتل قرارگیری در جنب بازار قدیم قشم است. به طوریکه با یک پیاده روی 3 دقیقه‌ای می‌توانید به این بازار بروید. از مهمترین امکانات این هتل باید به کافی شاپ، کافی نت، پذیرش 24 ساعته، سالن بیلیارد و پارکینگ (با ظرفیت محدود) اشاره کرد. ناگفته نماند؛ این هتل رستوران ندارد اما وجود رستوران کردستان و بیرون بر نارنج در نزدیکی هتل خیال شما را از بابت صرف غذایی خوشمزه راحت خواهد کرد.

4.     هتل نخل زرین

یکی دیگر از هتل های دو ستاره قشم که البته امکانات مطلوبی نیز در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد هتل نخل زرین است.  این هتل در میدان گلها قرار دارد و در نزدیکی پارکی مصفا و بزرگ قرار دارد. در این هتل انواع اتاق‌های دو تا چهار تخته و همینطور سوئیت‌هایی با امکانات مطلوب برای میهمانان مهیاست.

از مهمترین امکانات هتل نخل زرین می‌توان به پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ و اینترت در لابی اشاره کرد. گفتنی است این هتل پارکینگ و رستوران ندارد اما وفور رستوران‌ها و کافه‌های اطراف هتل این مشکل را برای مسافران مرتفع خواهد کرد. اگر اهل پیاده روی باشید از این هتل می‌توانید در عرض 15 دقیقه به ساحل برسید.

5.     هتل مروارید

هتل مروارید در خیابان شهید رجایی و جنب سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد. این هتل یک ستاره دارد. از ویژگی‌های خوب این هتل می‌توان به نزدیکی به ساحل و دسترسی آسان به مراکز خرید جزیره اشاره کرد. هتل مروارید دو طبقه دارد و فاقد آسانسور است. بسته به تعداد نفرات می‌توانید در این هتل انواع اتاق‌های دو تا چهار تخته را رزرو نمایید. گفتنی است این هتل رستوران و پارکینک ندارد.

6.     هتل دیپلمات

از دیگر هتل های قشم که می‌توان عنوان هتل ارزان قشم را به آن داد هتل دیپلمات است. این هتل را در بلوار آزادگان و مقابل فرمانداری خواهید یافت. دیپامات نیز یک ستاره دارد. در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های دو تخته تا چهار تخته را رزرو نمایید از جمله مهمترین امکانات این هتل می‌توان به آژانس مسافرتی، زمین ورزشی، سالن بیلیارد، کرایه اتومبیل و زمین ورزشی اشاره کرد. باید گفت این هتل رستوران ندارد و پارکینگ با ظرفیت محدود برای میهمانان مهیاست.

از دیگر هتل های ارزان قشم با یک ستاره می‌توان به هتل‌های دیانا پلاس، هتل المپیک و هتل آپارتمان سبز قشم اشاره کرد.

هتل آپارتمان های قشم

برخی از مسافران قشم ترجیح می‌دهند برای اقامت در جزیره یکی از هتل آپارتمان‌های موجود در جزیره را انتخاب کنند. را انتخاب کنند. انتخاب هتل آپارتمان‌ها بیشتر مناسب کسانی است که می‌خواهند به صورت خانوادگی یا با جمعی از دوستان سفر کنند. چرا که با رزرو این دسته از اقامتگاه‌ها امکاناتی به مثابه یک خانه در اختیارشان قرار خواهد گرفت. در ادامه به معرفی تعدادی از هتل s های قشم پردازیم.

1.     هتل آپارتمان وانیا

هتل آپارتمان وانیا در بلوار امام قلی خان و روبروی برج‌های دو قلو آپادانا قرار دارد. مجتمع تجاری سیتی سنتر و مجتمع تجاری خلیج فارس در نزدیکی هتل قرار دارد که می‌توانید با اقامت در این هتل خریدهای خود را بدون اتلاف وقت انجام دهید.
واحدهای اقامتی هتل هم به صورت دو تخته تا پنج تخته با امکاناتی مناسب به میهمانان ارائه می‌شود. باید گفت؛ این هتل رستوران و پارکینگ ندارد. اما اطراف هتل چندین رستوران وجود دارد که می‌توانید برای صرف غذایی خوشمزه انتخابی مناسب داشته باشید.

2.     هتل آپارتمان قباد

هتل قباد در ابتدای خیابان طالقانی و در همسایگی هتل ایرسا قرار دارد. با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به ساحل و همینطور بازار قدیم قشم خواهید داشت. هتل قباد چهار طبقه دارد در این هتل علاوه‌‌بر رزرو اتاق با ظرفیت‌های مختلف می توانید سوئیت هایی با امکانات رفاهی مناسب هم رزرو نمایید. باید گفت این هتل پارکینگ و رستوران ندارد. اما از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل، و اتاق چمدان اشاره کرد.

3.     هتل آپارتمان آدینه

برای رسیدن به هتل آپارتمان آدینه باید ابتدا به خیابان پیروزی و بلوار الهیه بروید. ساختمان هتل آدینه پنج طبقه دارد. در این هتل می‌توانید انواع اتاق دو تخته و همینطور سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه را رزرو نمایید. با اقامت در این هتل به مرکز خرید ستاره و همینطور ساحل خلیج فارس دسترسی راحتی خواهید داشت. از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته و خدمات تهیه بلیط اشاره کرد. لازم به ذکر است این هتل رستوران ندارد.

4.     هتل آپارتمان گل پونه

هتل گل پونه در خیابان فلسطین و ابتدای خیابان بهشت قرار دارد. در صورت رزرو این هتل به برخی مراکز خرید از جمله بازار ستاره، بازار پردیس و پاساژ فردوسی نزدیک خواهید بود. در این هتل می‌توانید واحد‌های اقامتی هتل را در انواع دو تخته، سه تخته و همینطور سوئیت‌هایی با ظرفیت‌های مختلف رزرو نمایید.

با اقامت در این هتل برای صرف غذایی خوشمزه نیازی نیست از هتل خارج شوید رستوران کوچک هتل با ارئه انواع غذای خوشمزه میزبان خوبی برای شما خواهد بود. این هتل پارکینگ ندارد. از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به چای خانه سنتی،  اینترنت در لابی و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

5.     هتل آپارتمان کاوان

هتل آپارتمان کاوان در چهار راه رسالت و نبش کوچه میلاد قرار دارد. ساختمان هتل 5 طبقه است و واحد‌های اقامتی در این هتل به صورت اتاق و سوئیت ارائه می‌شوند. با اقامت در این هتل می‌توانید با صرف زمانی کوتاه به مراکز خریدی همچون پاساژ ستاره، بازار سنتی قشم و مجتمع تجاری خلیج فارس بروید. در معرفی این هتل باید گفت این هتل فاقد رستوران و پارکینگ است. از مهمترین امکانات هتل کاوان می‌توان به کافی شاپ، خدمات کرایه اتومبیل، اینترنت و تاکسی سرویس  اشاره کرد.

از دیگر هتل آپارتمان های قشم می‌توان به هتل آپارتمان آرش، هتل آپارتمان شادناز 1، هتل آپارتمان سما 2، هتل آپارتمان آنا و هتل آپارتمان کیمیا 2 اشاره کرد.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی ارزان ترین هتل آپارتمان ها و هتل های قشم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *