جزئیات بیشتری از تبلت Pad V8 Pro Display آنر منتشر شد

جزئیات بیشتری از تبلت Pad V8 Pro Display آنر منتشر شد

آنر بزودی یک تبلت شبه پرچمدار را به نام Pad V8 Pro Display معرفی خواهد کرد. تبلتی که در کنار طراحی باکیفیت خود، با مشخصات قابل توجهی همراه می‌کند.

Honor Pad V8 Pro قرار است در 26 دسامبر در چین عرضه شود. این تبلت ممتاز است و به عنوان جانشین Honor Pad V7 Pro معرفی خواهد شد. این برند در چند روز اخیر به بررسی ویژگی های این دستگاه پرداخته است. تیزرهای امروزی در مورد صفحه نمایش محصول صحبت می کنند. بیایید آنها را بررسی کنیم.

به گفته آنر، Honor Pad V8 Pro آینده نمایشگری با رزولوشن 2.5K خواهد داشت. این پنل از خستگی چشم محافظت می کند. مهمتر از همه، این محصول اولین تبلت با صفحه نمایش بزرگ در جهان خواهد بود که نرخ تازه سازی تطبیقی 144 هرتزی را ارائه می دهد. طبق لیست محصولات برای رزرو، صفحه نمایش تبلت 12.1 اینچ خواهد بود. این تبلت مانند Galaxy Tab S8 Ultra دارای بریدگی نخواهد بود زیرا دوربین جلو در قاب کناری قرار دارد.

طبق تیزرهای قبلی، این دستگاه از چیپست مدیاتک Dimensity 8100 قدرت می گیرد. بار دیگر، برای اولین بار برای یک تبلت. به همین ترتیب، اولین تبلتی است که با اندروید 13 عرضه می‌شود، زیرا MagicOS 7.0 را بوت می‌کند.

در واقع، Honor این محصول را برای اولین بار در یک تبلت معرفی کرده است. از آنجایی که این برند اکنون سه مورد اول را معرفی کرده است، ما مشتاقانه منتظریم تا در مورد سه مورد باقیمانده اطلاعات کسب کنیم. همانطور که گفته شد، طبق اطلاعات و تیزرهای قبلی، Honor Pad V8 Pro از شارژ سریع سیمی 33 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی در دو رنگ عرضه خواهد شد و دارای کانکتور مغناطیسی پوگو برای لوازم جانبی صفحه کلید رسمی است.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا آنر در آینده نزدیک این تبلت را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده سری گوشی Honor 100

نظرات در مورد : جزئیات بیشتری از تبلت Pad V8 Pro Display آنر منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *