هدفون بی سیم 1MORE Neo معرفی شد

هدفون بی سیم 1MORE Neo معرفی شد

1More هدفون بی سیم 1MORE Neo را در چین عرضه کرد. هدفون های بی سیم سبک وزن تا 11 ساعت فعالیت دارند که با کیس شارژ تا 45 ساعت افزایش می یابد. هدفون بی سیم 1MORE Neo از اتصال بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که هدست بی سیم برد بیشتر، مصرف انرژی بهینه و کارایی انرژی دارد.

1MORE Neo دارای درایورهای 13 میلی متری برای خروجی صدای خود است. واحد سیم پیچ متحرک با قطر بزرگ، همراه با فرمت صوتی بلوتوث AAC کیفیت صدای بهبود یافته ای را تولید می کند. روی هر هدفون دو میکروفون وجود دارد که کاهش نویز کارآمد را تضمین می کند. این هدفون از الگوریتم‌های هوشمندی برای دریافت صدای با کیفیت بالا برای وضوح بیشتر در طول تماس استفاده می‌کند.

هدفون بی‌سیم 1MORE Neo با طراحی نیمه داخل گوش، بدون ایجاد ناراحتی در کانال، به خوبی در گوش قرار می‌گیرد. در حین ورزش، کاربر نباید نگران افتادن گوشی از گوش باشد. خود هدفون با وزن یک هدفون 4.3 گرمی سبک وزن است. این محصول دارای درجه حفاظت ضد آب IPX5 است و شما می توانید دستگاه را با استفاده از اپلیکیشن موبایل شخصی سازی کنید.

هدفون بی سیم 1MORE Neo در چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز موجود است. این محصول در چین با قیمت 179 یوان (25 دلار) موجود است و می توانید مستقیماً از JD.com خریداری کنید. در دسترس بودن جهانی و جزئیات قیمت بین المللی هنوز برای هدفون بی سیم Wanmo 1MORE Neo در دسترس نیست. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت شرکت سازنده مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون بی سیم 1MORE Neo معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *