جاروبرقی دستی MIJIA Mite Eliminator Pro شیائومی معرفی شد

جاروبرقی دستی MIJIA Mite Eliminator Pro شیائومی معرفی شد

غول فناوری چینی شیائومی دستگاه MIJIA Mite Removal Instrument Pro را با قیمت اولیه 379 یوان (56 دلار) عرضه کرد. بزرگترین نقطه فروش این حذف کننده گرد و غبار این است که از یک صفحه نمایش دیجیتال LED با سیستم حسگر هوشمند داخلی استفاده می کند که می تواند کنه های گرد و غبار پارچه را در زمان واقعی نظارت کند. به عنوان یادآوری، کنه های گرد و غبار حشرات میکروسکوپی هستند که در گرد و غبار خانگی زندگی می کنند. آنها راه خود را به مکان های نرم مانند بالش، پتو، تشک و حیوانات پر می کنند. حلقه حسگر هوشمند به طور خودکار سه رنگ را تغییر می دهد تا وضعیت فعلی کنه های گرد و غبار را به وضوح نشان دهد.

از نظر قدرت، به یک موتور 400 واتی با کارایی بالا مجهز شده است که می تواند تا 14 کیلو پاسکال مکش طوفان را آزاد کند و دارای یک پورت مکش گسترده 20 سانتی متری برای حذف مواد حساسیت زا است. با استفاده از برس غلتکی برقی ثبت شده، چرخش سریع موتور، نوار لاستیکی و موهای نرم را به انجام 48000 بار در دقیقه حرکت می‌دهد. ساختار مارپیچی به موها اجازه می دهد تا گرد و غبار و کنه ها را بدون آسیب رساندن به پارچه تمیز کنند.

در عین حال، مجهز به یک لامپ UV با طول موج 254 نانومتر، یک موتور مستقل داخلی است که با سرعت بالا می چرخد و از خشک شدن در دمای 55 درجه سانتی گراد پشتیبانی می کند. کانال هوای عاری از گرد و غبار سیکلون ارتقا یافته است و راندمان فیلتر عنصر فیلتر می تواند به 99٪ برسد.

نه تنها این، MIJIA Mite Eliminator Pro از امواج اولتراسونیک با فرکانس خاص برای عمل بر روی کنه ها استفاده می کند، که می تواند از تغذیه و تولید مثل کنه های گرد و غبار در چرخه زندگی آنها جلوگیری کند.

علاوه بر این، دارای یک فنجان گرد و غبار کپسول جدید 0.5 لیتری، طراحی بصری به تازگی ارتقا یافته است، روند حذف کنه به وضوح قابل مشاهده است، و فنجان گرد و غبار همچنین از جداسازی یک کلید برای حذف آسان گرد و غبار پشتیبانی می کند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاریخ رونمایی گوشی Xiaomi 13T Pro فاش شد

نظرات در مورد : جاروبرقی دستی MIJIA Mite Eliminator Pro شیائومی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *