تلویزیون شیائومی TV A55/ A65 Competitive Edition معرفی شد

تلویزیون شیائومی TV A55/ A65 Competitive Edition معرفی شد

شیائومی از نسخه Competitive Edition تلویزیون های هوشمند سری A در چین رونمایی کرد. تلویزیون های جدید A55/A65 Competitive Edition دارای صفحه نمایش 4K با نرخ نوسازی بالا 120 هرتز هستند.

مدل A55 دارای پنل 55 اینچی بوده در حالی که A65 دارای صفحه نمایش 65 اینچی است. نرخ نوسازی صفحه نمایش 120 هرتز باعث می شود تلویزیون ها برای بازی، پخش محتوا و سایر برنامه های کاربردی بسیار مناسب باشند.

نسخه Competitive Edition تلویزیون شیائومی دارای طراحی یکپارچه فلزی است. رزولوشن صفحه نمایش مدل ها 3840 در 2160 پیکسل است و علاوه بر نمایش 1.07 میلیارد رنگ، دارای امتیاز دلتا E تقریباً 2 است. تلویزیون Competitive Edition A55/A65 از دو بلندگوی 10 واتی با قدرت استفاده کرده که با الگوریتم جلوه صوتی شیائومی ترکیب می شود. برای ارائه یک تجربه همه‌جانبه، تلویزیون ها از رمزگشایی DTS پشتیبانی می کنند که تجربه تئاتر را در حین مشاهده به ارمغان می آورد.

تلویزیون های جدید شیائومی از اتصال هوشمند میدان دور در خانه پشتیبانی می کنند. این تلویزیون ها می توانند دستگاه ها را بررسی کرده، پیام ها را دریافت کنند و ابزارهای هوشمند خانه را با دستورات صوتی ساده کنترل کنند. این تلویزیون ها همچنین از نمایش بی سیم صفحه نمایش پشتیبانی می کنند و می توانند به اتصال چند صفحه نمایش دست یابند. دستگاه هایی که می توانند برای نمایش محتوا به تلویزیون ها متصل شوند شامل گوشی های هوشمند، نوت بوک ها و سایر سخت افزارهای سازگار هستند. رابط های اتصال شامل رابط های صوتی USB، HDMI، AV و S/PDIF می باشد.

Xiaomi TV A55 جدید 1799 یوان (260 دلار) قیمت دارد در حالی که A65 با قیمت 2499 یوان ( 362 دلار) به فروش می رسد. هر دو محصول را می توان از پلتفرم های خرده فروشی در چین از جمله JD.com خریداری کرد. هنوز جزئیاتی در مورد در دسترس بودن جهانی تلویزیون های جدید شیائومی اعلام نشد. با این حال انتظار می رود که این جزئیات متعاقبا منتشر شود.

در دیگر خبرها گفته می شود که شیائومی میکس فولد 3 در هنگام باز شدن نسبت به ویوو ایکس فولد 2 جدید باریک تر است. با این حال، طبق افشای جدید، این بدان دلیل است که شیائومی بروزرسانی بزرگی در طراحی ایجاد نکرده و تنها سخت افزاری قوی در کار است.

بیشتر بخوانید  شیائومی از مینی کامپیوتر خود رونمایی کرد

بر این اساس، Fold 3 ممکن بوده سایز صفحه نمایش اصلی و بیرونی مشابه نسخه قبلی داشته باشد، بدون اینکه به حجم باتری و سرعت شارژ آن اشاره کنیم، فقط با یک چیپ به روز شده همراست. با این وجود، گفته می‌شود که در مقایسه با سامسونگ Galaxy Z Fold5 باریک تر است.

منبع

4.8/5 - (18 امتیاز)

نظرات در مورد : تلویزیون شیائومی TV A55/ A65 Competitive Edition معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *