مانیتور 32 اینچی جدید ال جی مناسب کار در خانه

مانیتور 32 اینچی جدید ال جی مناسب کار در خانه

اگر از خانه کار می‌کنید و انرژی (یا فضای) ندارید تا روی کاناپه بروید تا در تماشای پرخاشگر باشید، مانیتور 4K جدید ال‌ جی می‌تواند عملکرد مضاعف داشته باشد. مانیتور هوشمند 499 دلاری ال‌جی (32SQ780S) (از طریق HomeKit News) دارای یک صفحه نمایش 31.5 اینچی، یک هاب USB-C داخلی است که برق و پورت‌ها را برای لپ‌تاپ کار شما فراهم می‌کند، و دارای پایه میز و قابل تنظیم ارتفاع Ergo است. مشابه مانیتوری که با مانیتور DualUp بلندتر از عریض ال‌جی عرضه می‌شود.

چیزی که مانیتور هوشمند ال‌جی را بیشتر شبیه تلویزیون می‌کند این است که از کنترل از راه دور بلوتوث جادویی این شرکت پشتیبانی می‌کند (اگرچه متأسفانه به طور جداگانه فروخته می‌شود) و webOS را درست مانند تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به همراه پشتیبانی از Apple AirPlay 2 و HomeKit اجرا می‌کند. از نظر مفهومی شبیه به صفحه نمایش لمسی StanbyMe است که ال‌جی در CES با پخش داخلی خود عرضه شد، اما با وضوح بیشتر، بدون قابلیت لمس، و بدیهی است که فاقد پایه چرخدار زمینی است.

می‌توانید برنامه‌های پخش جریانی مانند Netflix را نصب کنید و همچنین باید از بازی‌های ابری نیز پشتیبانی کند، زیرا یک برنامه GeForce Now در فروشگاه webOS وجود دارد، اما هیچ برنامه رسمی Xbox Game Pass یا برنامه‌های بهره‌وری آفیس مانند مانیتور هوشمند M8 سامسونگ مشابه آن وجود ندارد. سامسونگ اخیراً تعداد زیادی مانیتور دیگر را نیز عرضه کرده است که دارای Gaming Hub هستند، از جمله همه چیز از Odyssey Ark با اندازه بزرگ 55 اینچی گرفته تا نمایشگرهای با اندازه معقول تر.

مانیتور 32 اینچی جدید ال جی مناسب کار در خانه

در مقایسه با این مانیتور ال‌جی، M8 سامسونگ نیز 32 اینچی با پایه قابل تنظیم، بلندگوهای داخلی و نرخ تازه‌سازی مشابه (60 هرتز به 65 هرتز ال‌جی) و وضوح است، اگرچه صفحه نمایش ال‌جی فاقد HDR است. اما سامسونگ در واقع کنترل از راه دور به سبک تلویزیون را به همراه مانیتور خود گنجانده است.

ال‌جی دارای دو درگاه HDMI (یکی با eARC/ARC)، یک USB-C با انتقال برق 65 وات برای لپ‌تاپ، سه درگاه USB 2.0 برای تجهیزات جانبی و اترنت داخلی است. هیچ درگاه USB 3.0 پرسرعت یا وب‌کم داخلی وجود ندارد، اگرچه می‌توانید فقط خودتان را متصل کنید. همچنین اگر به آن علاقه دارید، می توانید مانیتور را به صورت عمودی بچرخانید، اما فقط به خاطر داشته باشید که پایه به میزی نیاز دارد که بتوانید روی آن نصب کنید و گزینه ای برای ایستادن رومیزی سنتی ندارد.

بیشتر بخوانید  نمایشگر قابل حمل StanbyME Go ال جی معرفی شد

این تلویزیون هوشمند و مانیتور هیبریدی غنی از امکانات نیست، اما با قیمت 499 دلار، ممکن است نسبت به Samsung M8 699 دلاری مناسب‌تر با بودجه شما باشد. تنها مشکل این است که هنوز نمی‌توانید یکی بخرید – وب‌سایت ال‌جی در هیچ کجا در دسترس بودن را نشان نمی‌دهد، و فهرست آمازون برای نمایشگر هیچ واحدی در انبار ندارد. Verge برای اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن با ال‌جی تماس گرفت، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مانیتور 32 اینچی جدید ال جی مناسب کار در خانه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *