انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی Xiaomi 12 Pro

انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی Xiaomi 12 Pro

سرعت شیائومی در ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری کند و تا حدودی ضعیف بوده است. در حالی که سایر سازندگان چینی در سال‌های اخیر بازی به‌روزرسانی خود را افزایش داده‌اند، شیائومی هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. به هر حال، این برند اخیراً بیلدهای پایدار MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را برای تعدادی از گوشی‌ها منتشر کرده است. جدیدترین دستگاهی که این نرم افزار را دریافت کرده، پرچمدار شیائومی 12 پرو است. این گوشی در حال انتخاب آخرین ساخت MIUI در هند است.

MIUI India از طریق دسته رسمی توییتر خود اعلام کرد که واحدهای Xiaomi 12 Pro در هند اکنون آخرین به روز رسانی MIUI 14 را دریافت می کنند. کاربران گوشی هوشمند باید یک اعلان OTA برای به روز رسانی دریافت کنند. از طرف دیگر، آنها می توانند با رفتن به برنامه تنظیمات و ضربه زدن روی About phone > MIUI version > Check for updates، به‌روزرسانی را به صورت دستی بررسی کنند. این امکان وجود دارد که این نرم افزار به صورت مرحله ای در حال نصب باشد، بنابراین رسیدن به هر کاربر ممکن است طول بکشد.

این شرکت شماره میان‌افزار یا لاگ تغییرات به‌روزرسانی را به اشتراک نمی‌گذارد. ما انتظار داریم که این نرم افزار تمام ویژگی های جدید موجود در ساخت جهانی MIUI 14 و همچنین اندروید 13 را به همراه داشته باشد. این نرم افزار باید با تغییرات بصری همراه باشد و گزینه های سفارشی سازی زیادی را به کاربران ارائه دهد. این شامل توانایی حذف اشیا از تصاویر و سفارشی کردن صفحه اصلی، نمادهای برنامه و ویجت ها می شود. MIUI 14 همچنین پشتیبانی از دو برنامه را به همراه دارد و به کاربران امکان می دهد با کمک ویژگی Sidebar هنگام مطالعه یادداشت برداری کنند.

ادعا می شود که MIUI 14 سبک ترین نسخه MIUI تاکنون است. شیائومی می گوید در مقایسه با MIUI 13 از حافظه بوت آپ 214 مگابایتی کمتری استفاده می کند که یکی از سریع ترین سرعت های بوت آپ را در دستگاه های شیائومی به شما می دهد.

منبع

4.4/5 - (28 امتیاز)

بیشتر بخوانید  گوشی های شیائومی

نظرات در مورد : انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی Xiaomi 12 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *