تلفن هوشمند Poco M2 معرفی شد

Poco

شرکت پوکو زیربرند شیائومی بوده که در روزهای گذشته از تلفن هوشمند جدید خود به نام ایکس 3 با مشخصات میان رده و طراحی نسل جدید رونمایی کرد. در این بین به تازگی یک گزینه اقتصادی جدید تحت عنوان Poco M2 معرفی شد.

Poco M2 Pro را در ماه جولای شاهد بودیم و حال نوبت به معرفی نسخه استاندارد این میان رده رسید. M2 از پردازنده هلیو G80 مدیاتک هشت هسته ای قدرت گرفته و با 6 گیگابایت حافظه رم عرضه می شود. با سیستم عامل اندروید 10 مبتنی بر MIUI 11 که بزودی به MIUI 12 ارتقا پیدا خواهد کرد، این دیوایس یک مدل نسل جدید است.

Poco M2 از طراحی ساده و معمولی برخوردار بوده و در نگاه نخست می توان متوجه شد با یک مدل حرفه ای رو به رو نیستیم. صفحه نمایش آن از نوع 6.53 اینچی FullHD+ است و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با پوشش شیشه نمایشگر گوریلاگلس 3 دیگر مشخصه پوکو ام 2 است.

 Poco M2

در بخش عقب حسگر اثرانگشت قرار گرفته و باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 18 وات تدارک دیده شد که از طریق پورت USB-C قابل شارژ است. Poco M2 در واقع همان ردمی 9 پرایم است و پوکو این گوشی را با نام پوکو ام 2 معرفی کرد. ناگفته نماند در بخش عقب دوربین چهارگانه 13/8/5/2 مگاپیکسلی تعبیه شده که ترکیب مناسبی محسوب می شود.

برای سایر مشخصات باید به حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی، جک 3.5 میلیمتری هدفون، حسگر IR، اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا تا 512 گیگابایت و برخی دیگر اشاره کرد. Poco M2 برنامه ریزی شده در رنگ آبی و قرمز با قیمت 150 دلار بزودی راهی بازار شود.

مشخصات کلیدی Poco M2

  • صفحه نمایش 6.53 اینچی FullHD+ با حالت ناچ
  • پردازنده هلیو G80 مدیاتک هشت هسته ای
  • حافظه رم 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و اسلات میکرو اس دی جهت ارتقا تا 512 گیگابایت
  • جک 3.5 میلیمتری هدفون و حسگر IR با حسگر اثرانگشت در عقب
  • دوربین چهارگانه 13/8/5/2 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • سیستم عامل اندروید 10 مبتنی بر MIUI 11

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Poco C55 مدل ریبرند شده Redmi 12C

نظرات در مورد : تلفن هوشمند Poco M2 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *