در سال 2019 میلادی منتظر تلویزیون رولی ال جی باشید

تلویزیون رولی ال جی

کمپانی کره ای ال جی سالیان بسیاری است که در زمینه ی تولید و طراحی دستگاه های صوتی و تصویری فعالیت های بسیار گشترده ای دارد و در این عرصه نیز به عنوان یک برند محبوب به شمار می رود. تا به امروز شایعات بسیاری در خصوص تلویزیون رول شدنی ال جی منتشر شده است و تحلیلگران بسیاری نیز در مورد این نوع تلویزیون اظهار نظر کرده اند ولی گویا اکنون تمامی شایعات به واقعیت بدل شده است و در سال آینده ی میلادی قرار است رونمایی شود.

تلویزیون رولی ال جی

یکی از منابع مطلع، اطلاعات بسیاری در خصوص تلویزیون های رول شدنی این کمپانی کره ای در اختیار خبرگزاری های خارجی قرار داده و آنطور که از شایعات می دانید، نمونه‌ ی نخست این تلویزیون هوشمند رولی کره ای ها، در CES 2018 به‌ نمایش عموم گذاشته شد. در آن موقع معلوم نبود که این کمپانی چه موقع تصمیم دارد تا از تلویزیون رولی خود رونمایی به عمل آورد ولی اکنون جدیدترین خبرها نشان از آن دارد که کمپانی کره ای ال‌ جی، سال 2019 میلادی تلویزیون رولی خود را به‌ بازار عرضه می نماید تا در دسترس عموم طرفداران قرار بگیرد.

تلویزیون رولی ال جی

صفحه نمایش 65 اینچی از نوع OLED این تلویزیون فوق العاده، دارای قابلیت رول شدن و قرار گرفتن در باکس پایین تلویزیون را دارا می باشد. همچنین خریداران می‌ توانند فقط از قسمتی از صفحه نمایش به منظور ارائه ی تصویر استفاده نمایند. طبق اظهارات خبرگزاری های خارجی، ممکن است این کمپانی کره ای در ماه فوریه سال 2019و در کنگره‌ ی بین المللی موبایل، نخستین گوشی هوشمند 5G خود را رونمایی کند. کمپانی های ال‌ جی و Sprint اعلام نموده اند که تصمیم دارند در نیمه‌ ی نخست سال آینده ی میلادی، اولین دستگاه خود را با امکان پشتیبانی از شبکه‌ ی 5G به بازار عرضه نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: theverge

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : در سال 2019 میلادی منتظر تلویزیون رولی ال جی باشید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *