تلفن هوشمند موتورولا Moto G51 در چین رونمایی شد

تلفن هوشمند موتورولا Moto G51 در چین رونمایی شد

موتورولا امروز (3 نوامبر 2021) گوشی هوشمند جدیدی را در چین عرضه کرده است. Moto G51 به طور رسمی در منطقه رونمایی شده است که با پردازنده Qualcomm Snapdragon مجهز به 5G با تنظیمات دوربین سه گانه وارد بازار می شود.

موتورولا G51 دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی IPS LCD HD + است که نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز را برای تجربه کاربری روان تر ارائه می دهد. در زیر کاپوت، یک بسته باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با تراشه اسنپدراگون 480+، دستگاه را تغذیه می کند. برای حافظه، دستگاه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی (UFS 2.2) ارائه می‌کند که می‌توان آن را از طریق اسلات کارت microSD افزایش داد، در حالی که رم آن را نیز می‌توان تا 3 گیگابایت به صورت مجازی افزایش داد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اندروید 11، اسکنر اثر انگشت در پشت، وای فای 5، بلوتوث نسخه 5.2، GPS، پورت USB نوع C و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد.

قابل ذکر است که این گوشی هوشمند از شبکه های مستقل (SA) و استاندارد شبکه غیر مستقل (NSA) حالت دوگانه 5G پشتیبانی می کند و با مشارکت China Mobile در چین عرضه شد. برای کسانی که نمی دانند، China Mobile یک شرکت پیشرو در زمینه ارتباطات راه دور در کشور است. این دستگاه همچنین دارای گواهینامه Dolby برای صدای خود است در حالی که ماژول دوربین عقب آن دارای سه سنسور تصویر است. این شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی است.

Moto G51 برای پیکربندی ذخیره سازی 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی خود 1499 یوان (تقریباً 235 دلار آمریکا) قیمت دارد. در حال حاضر، فقط برای خرید در چین در دسترس است و در فروشگاه های آفلاین نیز در دسترس خواهد بود. اگرچه، در حال حاضر مشخص نیست که آیا این شرکت این مدل را در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد کرد یا خیر.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بعید است در سال 2020 ریزر 2 موتورولا را شاهد باشیم

نظرات در مورد : تلفن هوشمند موتورولا Moto G51 در چین رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *