گوشی Redmi Note 12S و کسب تاییدیه IMDA

گوشی Redmi Note 12S و کسب تاییدیه IMDA

ردمی یکی از زیربرندهای شیائومی بوده که در حال آماده سازی گوشی Redmi Note 12S برای دیگر بازارها است. طبق گزارش رسانه ها، این تلفن هوشمند با شماره مدل 2303CRA44A موفق به کسب تاییدیه FCC, EEC و IMDA شده است.

تاییدیه اخیر IMDA سنگاپور نشان می دهد که Redmi Note 12S از قابلیت بلوتوث و Wi-Fi بهره می برد. با این حال، فهرست هیچ اطلاعاتی از دستگاه را لو نمی دهد. اخبار منتشر شده حاکی از آن بوده که Redmi Note 12S یک مدل ریبرند شده از Note 11S خواهد بود، گوشی که سال قبل عرضه شد. در حالی که نوت 11 اس از شارژ 33 واتی بهره می برد، انتظار داریم که نوت 12 اس با شارژ سریع 67 واتی به بازار برسد.

براساس گزارش های قبلی، Redmi Note 12S دارای نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز است. در بخش سخت افزاری، احتمالاً از چیپست Helio G96 مدیاتک با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. گذشته از آن بهره گیری سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر MIUI 14 هم وجود دارد.

در بخش دوربین، ردمی نوت 12 اس با یک دوربین چهارگانه در عقب که متشکل از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز  اولتراواید 8 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی بوده عرضه می شود. در بخش دوربین سلفی نیز یک حسگر 16 مگاپیکسلی گنجانده شد.

گوشی های ردمی به عنوان مدل های خوش قیمت شناخته می شوند که مشخصات کلیدی قابل توجهی دارند. گوشی Redmi Note 12S نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و می تواند نظر مخاطب خود را جلب کند. ردمی یکی از زیربرندهای مطرح و محبوب شیائومی بوده که چند سالی از حضور آن در بازارهای مختلفی چون چین، هند و برخی دیگر می گذرد.

ردمی نوت 12 اس بی شک گوشی هوشمند برجسته ای از ردمی بوده که بزودی در بازار جهانی به فروش خواهد رسید. ردمی در تلاش است این گوشی را با مشخصات میان رده عرضه کند و یک پرچمدار نخواهد بود. اما مشخصات بزرگی خواهد داشت که وسوسه انگیز است. در بخش طراحی نیز نسبت به قبل ارتقا ظاهری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر رندر دستبند تناسب اندام Redmi Band 2

پیش بینی شده ردمی نوت 12 توربو هم بزودی معرفی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Redmi Note 12S و کسب تاییدیه IMDA

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *