تبلت MatePad Pro 12.4 هوآوی در راه است

تبلت MatePad Pro 12.4 هوآوی در راه است

هواوی بالاخره تاریخ معرفی گوشی های هوشمند سری میت 50 خود را مشخص کرد.  به تازگی خبری از MatePad Pro جدید دیگری که ممکن است در کنار گوشی های پریمیوم این کار را انجام دهد، منتشر شده است. گفته می شود که این تبلت دارای صفحه نمایش رده بالایی بوده و نسخه ای از سیستم عامل HarmonyOS را اجرا می کند که ممکن است آن را بیشتر از هر زمان دیگری شبیه به رایانه شخصی کند.

هوآوی قبلاً در سال 2022 یک نسخه 11 اینچی را به سری تبلت های MatePad Pro خود اضافه کرده است. با این حال، اکنون شایعه شده که درگیر روند طیف اندازه است که گفته می شود توسط سری شیائومی پد 6 نیز در ارائه صفحه نمایش جدید به کار گرفته می شود. این یعنی گزینه 12.4 اینچی در قیاس با مدل 12.6 اینچی سال قبل.

مشخصات این تبلت احتمالی هنوز به طور کامل فاش نشده است، اگرچه گفته می‌شود تا کنون از نظر داشتن صفحه نمایش OLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی نسبت به مدل کوچکتر خود در سال 2022 مطابقت دارد. همچنین ممکن است 2 نوع استاندارد و  پرو داشته باشد، که دومی قرار است SKUهایی با داده تلفن همراه و گزینه‌ای با حافظه داخلی 512 گیگابایتی به وای‌فای اضافه کند، از جمله حافظه داخلی 128 تا 256 گیگابایتی.

البته “MatePad Pro 12.4” برای اجرای HarmonyOS در نظر گرفته شده است که ظاهراً بیش از 200 “برنامه رایانه شخصی” را روی تبلت ارائه می دهد. تبلیغاتی که ظاهراً درز کرده است نشان می دهد که تا 7 سپتامبر 2022 برای پیش خرید آماده می شود، بنابراین گمانه زنی ها مبنی بر معرفی آن در کنار سری Mate 50 در طول رویداد محصول مورد انتظار وجود دارد.

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  دل از مانیتور جدید 31.5 اینچی 4K رونمایی کرد

نظرات در مورد : تبلت MatePad Pro 12.4 هوآوی در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *