سری Galaxy Z 4 و دریافت آپدیت امنیتی ماه می 2023

سری Galaxy Z 4 و دریافت آپدیت امنیتی ماه می 2023

اوایل این هفته، سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی ماه می 2023 را برای چندین گوشی سری گلکسی Z، از جمله گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 منتشر کرد. با این حال، به‌روزرسانی فقط برای انواع آنلاک‌شده گوشی‌های تاشو منتشر شد. دیروز، این آپدیت برای نسخه های قفل شده توسط اپراتور در ایالات متحده منتشر شد. امروز، به‌روزرسانی امنیتی جدید برای نسخه‌های جهانی Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 در دسترس قرار گرفت.

به‌روزرسانی امنیتی می 2023 با شماره ساخت F721BXXS2CWD9 برای Galaxy Z Flip 4 و F936BXXS2CWD9 برای Galaxy Z Fold 4 ارائه می‌شود. این به‌روزرسانی در حال حاضر در منطقه آمریکای لاتین در دسترس است، اما انتظار داریم که در چند هفته آینده به مناطق بیشتری در سراسر جهان گسترش یابد. در اینجا لیست کامل کشورهایی است که در آن به‌روزرسانی در حال حاضر در دسترس است:

آرژانتین
بولیوی
شیلی
کلمبیا
جمهوری دومینیکن
اکوادور
گواتمالا
پاراگوئه
ترینیداد و توباگو
اروگوئه

آپدیت امنیتی مه 2023 موجود در این به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید، بیش از 70 نقص امنیتی موجود در گوشی‌های سامسونگ را برطرف می‌کند. برخی از این نقص‌ها به‌عنوان بحرانی علامت‌گذاری شدند، بنابراین خوشحالیم که رفع شده‌اند تا Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 ایمن‌تر و قابل اعتمادتر شوند.

اگر Galaxy Z Flip 4 یا Z Fold 4 دارید، می‌توانید به‌روزرسانی جدید را با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download and install دانلود کنید.

هر دو گوشی با اندروید 12 عرضه شده اند و به روز رسانی اندروید 13 را دریافت کرده اند. آن‌ها در آینده سه به‌روزرسانی دیگر سیستم‌عامل را دریافت خواهند کرد که از اواخر امسال با اندروید 14 شروع می‌شود.

در اخباری مرتبط برخلاف بسیاری از برندهای دیگر گوشی های هوشمند که به سمت سنسور دوربین 1 اینچی حرکت کرده و در عین حال وضوح 50 مگاپیکسل را در دستگاه‌های پرچمدار حفظ می کنند، سامسونگ در جهت دیگری حرکت می کند. این حسگر از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده می کند که بسیار کوچکتر از سنسور 1 اینچی مورد استفاده در گوشی های هوشمند رقیب است. به نظر می رسد که تا چند سال آینده به سنسورهای 200 مگاپیکسلی می چسبد.

قبلاً گزارش شده بود که گلکسی اس 24 اولترا همچنان از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. اکنون شایعه ای جدید ادعا می کند که حتی گلکسی اس 25 اولترا و گلکسی اس 26 اولترا نیز از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد. طبق گزارش ها، این دو گوشی هوشمند دارای سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 با بهبودهایی در جذب نور و ساخت 17 نانومتری خواهند بود. از سوی دیگر، گلکسی اس 27 اولترا می تواند از سنسور دوربین ISOCELL بزرگتر 1/1.12 اینچی استفاده کند.

بیشتر بخوانید  اندروید 14 رابط کاربری One UI 6.0 را جذاب تر می کند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری Galaxy Z 4 و دریافت آپدیت امنیتی ماه می 2023

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *