نسخه ریفربیشد Mate X2 5G هوآوی عرضه شد

نسخه ریفربیشد Mate X2 5G هوآوی عرضه شد

غول فناوری چینی هوآوی در سال 2021 گوشی تاشو میت ایکس 2 را به عنوان سومین گوشی تاشو خود عرضه کرد. Mate X2 برای مدتی در دسترس نبود، ظاهراً به دلیل کمبود موجودی Kirin 9000 هواوی. این شرکت فناوری چینی اکنون واحدهای بازسازی شده Mate X2 5G را برای فروش در چین راه اندازی کرده است. این مدل ها در پیکربندی حافظه 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی در دسترس هستند و 17499 یوان (2470 دلار) قیمت دارند. لازم به ذکر است که این قیمت برابر با مدل اصلی است.

واحدهای بازسازی شده در بسته بندی خرده فروشی جدید با لوازم جانبی اصلی هواوی موجود در جعبه عرضه می شوند. هوآوی همچنین به خریداران یک سال گارانتی ارائه می دهد. سایر مشخصات با Mate X2 اصلی مطابقت دارد.

به عنوان یادآوری، Mate X2 5G به Kirin 9000 5G SoC مجهز شده است که از فرآیند 5 نانومتری استفاده می کند و بیش از 15 میلیارد ترانزیستور را ادغام می کند. این دستگاه همچنین یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را با پشتیبانی از شارژ سریع 55 واتی در زیر کاپوت قرار داده است. از نظر طراحی شناسه، Huawei Mate X2 در طراحی یکپارچه دو گوه و اولین طراحی افست مرکز ثقل برای ایجاد تعادل جدید با عدم تقارن و تعبیه لولای منحصر به فرد قطره آب با چرخش دوگانه در صنعت پیشگام بود.

شایان ذکر است که سیستم لولا از انواع مواد ویژه با دقت بالا و فرآیندهای ساخت ویژه استفاده می کند. علاوه بر فلز مایع مبتنی بر زیرکونیوم، هوآوی برای اولین بار فولاد بسیار مقاومی را نیز معرفی کرد که می تواند از ضربه جلوگیری کند و تغییر شکل ندهد. هوآوی Mate X2 دارای صفحه نمایش 6.45 اینچی با فرکانس 90 هرتز با بریدگی قرصی برای یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو است. اندازه صفحه نمایش تاشو 8 اینچ و نرخ تازه سازی 90 هرتز است. هر دو نمایشگر OLED هستند.

این دستگاه چهار دوربین در پشت گوشی دارد: یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو پریسکوپ برای زوم اپتیکال 10 برابر، یک سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز زاویه فوق عریض، یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با PDAF و OIS، و یک سنسور 12 مگاپیکسلی با OIS. PDAF و یک لنز تله فوتو برای زوم اپتیکال 3 برابر. همچنین دارای اسکنر اثر انگشت، NFC و بلستر IR است.

بیشتر بخوانید  هوآوی در حال توسعه گوشی تاشو نسل جدید

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه ریفربیشد Mate X2 5G هوآوی عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *